Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
|
|
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Intervención nas alteracións da aprendizaxe da lecto-escritura e aportacións das TIC | Código | 652498035 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 9 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
USAL 1. Un modelo de intervención multiaxial nas dificultades de aprendizaxe da lecto-escritura |
Análisis de DAL Análisis de DAE |
UNIZAR 2. Desenvolvemento dunha sesión de intervención |
Pasos a seguir |
Profa. Pilar Fernández Fernández e Pr. .Fernando Iglesias Amorín 11. As ferramentas TIC na aprendizaxe da lectoescritura |
- Relacionadas co procesamento léxico, sintáctico, semántico e pragmático - Relacionadas co proceso de avaliación - Relacionadas cos trastornos da comunicación |
12. TIC e alfabetización temperá | Herramientas TIC |
13. Tecnoloxía de recoñecemento de voz e lecto-escritura: o seu papel no tratamento das dificultades de aprendizaxe | Análisis técnicas voz |
14. As aplicacións multimedia | Clasificación e efectos sobre a aprendizaxe da lecto-escritura |
Profa. Pilar Fernández Fernández 1.5. Bases de la iniciación a la lectoescritura, sus dificultades y uso de las tic |
- Procesos implicados - Métodos de iniciación - Factores determinantes - Errores y dificultades en el proceso de aprendizaje inicial - Fundamentos de uso de las tic para la optimización del proceso de iniciación al aprendizaje lectoescritor, y prevención de dificultades - Diseño de tic para el aprendizaje y reeducación de la lectoescritura en el aula |
|