Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Interuniversitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías (plan 2015)
 Asignaturas
  Intervención nas alteracións da aprendizaxe da lecto-escritura e aportacións das TIC
   Contidos
Temas Subtemas
USAL
1. Un modelo de intervención multiaxial nas dificultades de aprendizaxe da lecto-escritura
Análisis de DAL
Análisis de DAE
UNIZAR
2. Desenvolvemento dunha sesión de intervención
Pasos a seguir
Profa. Pilar Fernández Fernández e Pr. .Fernando Iglesias Amorín
11. As ferramentas TIC na aprendizaxe da lectoescritura
- Relacionadas co procesamento léxico, sintáctico, semántico e pragmático
- Relacionadas co proceso de avaliación
- Relacionadas cos trastornos da comunicación
12. TIC e alfabetización temperá Herramientas TIC
13. Tecnoloxía de recoñecemento de voz e lecto-escritura: o seu papel no tratamento das dificultades de aprendizaxe Análisis técnicas voz
14. As aplicacións multimedia Clasificación e efectos sobre a aprendizaxe da lecto-escritura
Profa. Pilar Fernández Fernández
1.5. Bases de la iniciación a la lectoescritura, sus dificultades y uso de las tic
- Procesos implicados
- Métodos de iniciación
- Factores determinantes
- Errores y dificultades en el proceso de aprendizaje inicial
- Fundamentos de uso de las tic para la optimización del proceso de iniciación al aprendizaje lectoescritor, y prevención de dificultades
- Diseño de tic para el aprendizaje y reeducación de la lectoescritura en el aula
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes