Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | The Role of Family Context in the Treatment of Communication and Language Disorders | Code | 652498037 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optional | 3 | ||||||||||
|
Code | Study programme competences / results |
A2 | Os estudiantes poderán levar a cabo a avaliación de trastornos específicos da linguaxe oral, tales como as disartrias, alteracións da linguaxe no envellecemento e trastornos dexenerativos, as alteracións da linguaxe en enfermedades mentais, trastornos do espectro autista, etc. |
A3 | Os alumnos/as saberán realizar a avaliación das dificultades de lectura e de trastornos específicos da linguaxe escrita. |
A4 | Os estudiantes coñecerán as características diferenciales da intervención na linguaxe e na comunicación nos ámbitos familiar, escolar, clínico e asistencial. |
B2 | Serán capaces de comportarse con ética e responsabilidade social como ciudadáns e como profesionais. |
B3 | Os estudiantes poderán comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
B4 | Os estudiantes serán capaces de tomar decisións con autonomía e responsabilidade. |
C6 | Os alumnos/as saberán utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da sua profesión e para o aprendizaxe ó longo da súa vida. |
C7 | Os alumnos/as entenderán a importancia da cultura emprendedora e coñecerán os medios ó alcance das persoas emprendedoras. |
C8 | Os estudiantes valorarán a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|