Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
|
|
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Avaliación da Lectura en Xordos. Cara a unha Educación Inclusiva | Código | 652498050 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Introdución: Bases téoricas para a avaliacion da lectura nos xordos | Modelos |
Tema 1. As persoas xordas e a lingua escrita Tema 2. Estratexias de lectura e escritura das persoas xordas Tema 3. Fonoloxía e aprendizaxe da lectura en persoas xordas |
Características |
Tema 4. Propostas para a avaliación da lectura do alumnado con xordeira no ensino obrigatorio | 4.1. Nivel de lectura dos alumnos con xordeira no ensino obrigatorio. 4.2. Estratexias que utilizan no acceso á lingua escrita. 4.3. Diferenzas entre os alumnos oíntes, e alumnos xordos con e sen axudas técnicas. 4.4. Propostas de avaliación e intervención. |
Tema 5. A educación inclusiva do alumnado con xordeira: precisións lingüísticas e metodolóxicas | 5.1. Linguas orais, linguas de signos e linguas escritas. ¿En que lingua/s ensinamos? 5.2. A competencia comunicativa do alumnado con xordeira (L1/L2). ¿En qué lingua/s avaliamos? 5.3. O ensino da lectoescritura ao alumnado xordo. ¿Cómo podemos faciltar o proceso? |
|