Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Infantil |
Subjects |
Information and Communication Technologies in Education |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Information and Communication Technologies in Education | Code | 652G01005 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
First | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Supervised projects | A21 A25 A28 A29 A30 A41 B1 B7 B9 B10 B11 B25 C3 C8 | En relación cos traballos tutelados valorarase: - A consideración y a resposta de todos los puntos do Guión do Portafolio - A adecuación, coherencia e a metodolxía das propostas de traballo. - A profundidade e a orixinalidade do contido. - O dominio das aplicacións e ferramentas virtualis utilizadas na elaboración das propostas educativas. - A utilización de fontes documentais complementarias e actuais. |
100 |
Assessment comments | |||
Observacións de avaliación: 1. SITUACIÓNS: A) Alumnado con dedicación completa: Asistencia/participación nas actividades de clase mínima do 80%: a) Elaboración e presentación dos traballos de pequeno grupo (100%). B) Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, segundo establece a "NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO DOS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC (Arts. 2.3; 3.b e 4.5) (29/5/212): Asistencia/participación nas actividades de clase mínima do 80%: a) Elaboración e presentación dos traballos de pequeno grupo (100%). 2. REQUISITOS PARA SUPERAR A MATERIA: 1. Asistir e participar regularmente nas actividades da clase. 2. Entregar e expoñer os traballos tutelados na data que se indique. 4. A oportunidade de xullo estará sometida aos mesmos criterios que a de xuño. 3. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non se realizarán cambios. Xa dispoñen de todos os materiais de traballo da maneira dixitalizada en Moodle |
|