Intervención psicolóxica e prevención das dificultades de aprendizaxe
Código
652G01022
Titulación
Grao en Educación Infantil
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Grao
1º cuadrimestre
Terceiro
Formación básica
6
Idioma
Castelán
Modalidade docente
Non presencial
Prerrequisitos
Departamento
Psicoloxía
Coordinación
Gonzalez Seijas, Rosa Maria
Correo electrónico
rosa.maria.gonzalez.seijas@udc.es
Profesorado
Gonzalez Seijas, Rosa Maria
Correo electrónico
rosa.maria.gonzalez.seijas@udc.es
Web
Descrición xeral
Esta materia ten como obxectivo facilitar ao alumnado de 3º de Educación infantil os coñecementos básicos e o desenvolvemento de habilidades e destrezas para identificar, deseñar, desenvolver e avaliar programas combinados que favorezan o desenvolvemento de procesos cognitivos e a prevención das dificultades na aprendizaxe.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
NON SE REALIZASEN CAMBIOS
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
-ACTIVIDADES INICIAIS
-PROBA MIXTA
-TRABALLOS TUTELADOS
-PRESENTACION ORAL/VIRTUAL
-APRENDIZAXE COLABORATIVO
-ESTUDO DE CASOS
-TALLER VIRTUAL
*Metodoloxías docentes que se modifican
SIMULACIÓN (NON SE REALIZARÁ)
LECTURAS (NON SE REALIZARÁ)
INCORPÓRASE AVALIACIÓN PARCIAL DESPOIS DE CADA TEMA
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
CORREO ELECTRÓNICO: SEGUNDO As HORAS ESTABLECIDAS PARA TUTORIA, ONDE FAGAN CONSULTAS, RESOLVAN DÚBIDAS Ou SOLICITEN ENCONTROS A TRAVES DE TEAMS.
MOODLE: SEGUN A NECESIDADE DO ALUMNADO
TEAMS: DÚAS SESIÓNS SEMANAIS CON CADA GRUPO NA FRANXA HORARIA QUE TEÑEN ASIGNADA Á MATERIA E A CADA GRUPO (EXPOSITIVO E INTERACTIVO)
COS EXPOSITIVOS ACLARÁSENSE ASPECTOS DAS CLASES ASÍNCRONAS E COS INTERACTIVOS FARASE CLASE SEGUNDO O HORARIO ESTABLECIDO NO QUE REALIZARÁ O APOIO E SEGUIMENTO Á REALIZACIÓN DE TRABALLOS TUTELADOS
4. Modificacións na avaliación
%ou2022 Avaliacións parciais de cada tema terán un valor do 20% da nota global
%ou2022 A participación en clases interactivas 10% da nota global
%ou2022 Traballos tutelados terán un valor do 30% da nota global
%ou2022 Proba mixta terá un valor do 40% da nota global
*Observacións de avaliación:
Mantéñense as mesmas que aparecen na guía docente excepto todo o que se refire ás clases presenciais que quedan substituídas por clases virtuais.
5. Modificacións dá bibliografía ou webgrafía
Non se realizarán cambios
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías