Co estudo de Fundamentos de Enfermería preténdese introducir o alumno nas ciencias da Enfermería e a sua evolución histórica así como as distintas Teorías e Modelos de Enfermería, coa intención de que sexa capaz de comprender a función principal e diferenciada da profesión enfermeira e, ao continuar os estudos de cursos superiores, integre os conceptos fundamentais e a metodoloxía de traballo das/os enfermeiras/os para o coidado do individuo e dos grupos, e relacione os problemas de saúde coas necesidades básicas do ser humano.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Sen modificacións
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Todas con variacións:
Sesión maxistral: A sesión magistral pasará a realizarse por Teams. Tempo: 30-45 minutos. Posteriormente colgarase a grabación e apúntelos, si fose pertinente, na plataforma Moodle.
Estudo de casos ou outro tipo de exercicios: Os xoves a profesora colgará exercicios ou casos que se corrixirán os martes da seguinte semana, vía Teams. Unha vez corrixidos a profesora colgaraos na plataforma Moodle
*Metodoloxías docentes que se modifican
Si producísese unha situación de confinamiento durante os meses de setembro, outubro ou novembro, suspenderíase a actividade de campo polas rúas de Coruña. Dada a función de devandita metodoloxía non se cambiaría por outra actividade. O alumnado realizará os traballos en grupo a través do correo electrónico e plataforma Teams
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
A través da plataforma Teams:
. As titorías terán lugar os luns e mércores ás 11 horas.
. En pequenos grupos (4-5 persoas) para o seguimento e apoio na realización dos "traballos tutelados"
. Individual para aquelas persoas que o crean conveniente
.Calquera outro día si a profesora consideráseo necesario
A través da plataforma Moodle:
. Segundo as necesidades do alumnado. A través do foro temático asociado a cada módulo.
A través do correo electrónico.
. Diariamente sempre que vos estudantes así o requiran
4. Modificacións na avaliación
Sen modificacións. As probas realizaranse en Moodle a través de Teams. Antes da realización das probas pasarase lista, a través de MicrosoftTeams. Durante a realización das probas escritas, o alumnado deberá permanecer conectado a Teams a través de videoconferencia. O docente poderá fixar a cámara ao estudante que desée, e activar o micrófono do estudante que desée. En calquera momento da videoconferencia o docente pode pedir que ensinen á súa pantalla o que están escribindo en papel. En caso de mala conexión do estudante, a proba farase por chamada telefónica na data oficial, nunha hora marcada para tal fin sempre que se constate o erro de rede ou de conexión
*Observacións de avaliación:
Mantéñense as mesmas que figuran na guía docente, agás que:
As referencias ao cómputo da asistencia, que só se realizará respecto das sesión que houbo presencial ate o momento no que se suspendeu a actividade presencial.
1. SITUACIÓNS:
Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, segundo establece a "NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO DOS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC (Arts. 2.3; 3.b e 4.5) (29/5/212):
Asistencia/participación nas actividades de clase como o resto do alumnado
Elaboración e presentación dos traballos de pequeno grupo (100%).
REQUISITOS PARA SUPERAR A MATERIA:
1. Asistir e participar regularmente nas actividades da clase.
2. Entrega e exposición dos traballos solicitado na data que a profesora indique
3. Obter unha puntuación do 50% do peso de cada unha das partes obxecto de avaliación (traballos tutelados, lecturas, casos, probas mixtas...).
4. A oportunidade de xullo estará sometida aos mesmos criterios que a de xuño.
5. Modificaciones de la bibliografía o webgrafía
A profesora irá colgando na plataforma Moodle aquela bibliografía que considere necesaria
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías