Tradicionalmente usouse o consumo enerxético como unha variable (xunto con outras) que axudaba a avaliar o desenvolvemento dos países. Hoxe esta visión está a cambiar dende a óptica da sustentabilidade dende a que a satisfacción das necesidades actuais non pode comprometer os recursos das xeracións do futuro.
Entre os obxectivos de desenvolvemento do milenio áchase en sétimo lugar: Garantir o aceso a unha enerxía alcanzable, segura, sustentable e moderna para todos. A cooperación ao desenvolvemento deseña, e leva a cabo accións en orde a alcanzar este e os demais obxectivos.
Nesta materia explorase e afondase nestes eidos, non só dende unha visión altruísta senón tamén tendo en conta a proxección de oportunidade de negocio que supón para as empresas que desexen acceder a novos mercados facendo uso dunha licencia social.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non hai
2. Metodoloxías
Mantéñense a totalidade das metodoloxías salvo a Táboa redonda, que non se levará a cabo de non poder facerse a través dunha plataforma virtual. Aínda así podería manterse no caso de ser factible a súa realización en forma remota.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Por correo electrónico, Moodle ou TEAMS, de xeito ordinario unha vez á semana. E de xeito extraordinario por petición do alumnado en calquera momento dentro da xornada laboral non ocupada do profesor.
4. Modificacións na avaliación
Non hai cambios na avaliación, salvo que de non facerse Táboas redondas, a súa calificación reasignarase as outras metodoloxías.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non hai.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías