Guía DocenteCurso
Facultade de Socioloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
 Asignaturas
  Modelos de provisión do benestar
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2021/22
Asignatura (*) Modelos de provisión do benestar Código 615525003
Titulación
Mestrado Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinación
Moré Corral, María Paloma
Correo electrónico
paloma.more@udc.es
Profesorado
Moré Corral, María Paloma
Correo electrónico
paloma.more@udc.es
Web
Descrición xeral A materia “Modelos de provisión do benestar” identifica como entidades de provisión de benestar a familia, o mercado, o Estado e a comunidade. Ao longo do temario explórase a participación histórica de cada unha destas axencias na prestación de coidados e de apoio persoal, facendo especial fincapé nos cambios que a súa distribución ten experimentado desde a aprobación das políticas de austeridade. Asemade, o programa céntrase no caso español, examinando as características propias do noso modelo de benestar. Nas clases sosterase o principio de debate democrático, escoitando e respetando todas as opinións diversas en torno aos temas tratados, tanto de parte do profesorado como do alumnado.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos Non se farán cambios. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen - Sesión maxistral: vía Teams - Estudo de casos: vía Teams (computa na avaliación) - Obradoiro: Vía Teams y Moodle (calcula na avaliación) - Leituras: vía Teams e Moodle (calcula na avaliación) *Metodoloxías docentes que se modifican Ningún. Os existentes adaptaranse ao formato non presencial ou semipresencial. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado - Correo electrónico: Diariamente. De utilidade para facer consultas, solicitar reunións virtuais, resolver dúbidas e facer un seguimento de traballos supervisados. - Moodle: Diariamente. Segundo as necesidades do alumnado. - Equipos: sesións maxistrais nas que se explica o contido teórico e sesións interactivas nas que se propoñen as actividades do taller e se seguen os estudos de caso. Programáranse seguindo o calendario do curso. 4. Modificacións na avaliación - Obradoiro 30% (engadido ao 20% previsto, 10% de asistencia a sesións presenciais) *Observacións de avaliación: Os/as alumnos/as na modalidade NON PRESENCIAL serán avaliados do seguinte xeito: o Leituras: realización da ensaio individual. 50% o Estudo de caso: 40% (non será necesario presentalo na clase e pódese facer individualmente) o Obradoiro: participación a través de foros que se abrirán para que poidan comentar leituras, documentais, etc. 10% A segunda oportunidade en Xullo valorarase do seguinte xeito: o Leituras: realización da proba individual. 50% o Estudo de caso: 40% (non será necesario presentalo na clase e pódese facer individualmente) 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non hai modificacións porque todo está dispoñible en formato electrónico. Os textos necesarios serán postos a disposición dos/as estudantes a través de Moodle.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes