É una materia que introduce ao alumno no coñecemento da calidade do aire, con énfase no enfoque analítica da evaluación da calidade do aire, principais contaminantes, a súa dispersión na atmosferda e nas tecnoloxías do tratamento do aire contaminado.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se realizarán cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Sesión maxistral
Resolución de problemas
Estudo de casos
Proba obxectiva
Atención personalizada
*Metodoloxías docentes que se modifican
Saída de campo non será unha visita presencial se non que o alumno realizará a visita de forma virtual.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
- Correo electrónico: Diariamente. De uso para facer consultas, solicitar algún encontro virtual para resolver dúbidas e facer seguimento do caso práctico e resolución de problemas.
– Moodle: Diariamente. Segundo a necesidade do alumnado. Dispón de “foros temáticos” para formular as consultas necesarias.
– Teams: 1 sesión semanal do grupo grande para o avance dos contidos teóricos e da resolución de problemas na franxa horaria asignada á materia. De 1 a 2 sesións semanais (segundo necesidades do alumnado) en grupo pequeno (< 6 persoas), para o seguimento e apoio na realización do caso práctico e na resolución dos problemas expostos.
4. Modificacións na avaliación
*Observacións de avaliación:
Mantéñense as mesmas que figuran na guía docente, non se realizan modificacións na metodoloxía de avaliación. Unicamente a proba obxectiva realizaríase de forma non presencial (vía Moodle e/ou Teams), tanto na primeira como na segunda oportunidade.
A situación é igual para o alumnado con dedicación completa como para o alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica da exención de asistencia, segundo establece a "NORMA QUE REGULA Ou RÉXIME DE DEDICACIÓN Ao ESTUDO DOS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC (Arts. 2.3; 3. b e 4.5) (29/5/212)
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se realizarán cambios. Xa dispoñen de todos os materiais de traballo en formato dixital no Moodle.
6. No caso de existiren problemas de aforo nos espazos designados para a realización de actividades presenciais, reservaranse espazos adicionais nos que os alumnos poidan seguir as actividades a través da plataforma TEAMS. No caso das actividades prácticas, os grupos desdobraranse para adaptarse á capacidade do laboratorio.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías