O obxectivo desta mateira é dobre. Por un lado, dada a potencial heteroxeneidade do alumnado, busca igualar os coñecementos dos alumnos na materia. En segundo lugar, busca profundizar en problemas de coordinación dos axentes nos mercados e explicar as súas posibles solucións propostas.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se realizarán cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
– Sesión maxistral (realizarase de forma virtual, preferiblemente a través de Faitic)
– Proba obxectiva (realizarase de forma virtual, preferiblemente a través de Faitic)
*Metodoloxías docentes que se modifican
Non se realizarán cambios
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
– Correo electrónico: Diariamente. De uso para facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento da solución de problemas.
– Faitic: Diariamente. Segundo a necesidade do alumnado. Dispoñen de “foros” (valorarase a inclusión de foros temáticos asociados a cada módulo da materia), para formular as consultas necesarias. Tamén se poderán propoñer “foros de actividade específica” para desenvolver a “Solución de porblemas”, a través das que se pon en práctica o desenvolvemento de contidos teóricos da materia.
– Faitic: sesións semanais en gran grupo para o avance dos contidos teóricos e da solución de problemas na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario de aulas da facultade. No seu caso, sesións semanais (segundo o demande o alumnado) en pequeno grupo (ate 6 persoas), para o seguimento e apoio na realización da “solución de problemas”. Esta dinámica permite facer un seguimento normalizado e axustado as necesidades da aprendizaxe do alumando para desenvolver o traballo da materia.
4. Modificacións na avaliación
Non se realizarán cambios
*Observacións de avaliación:
Mantéñense as mesmas que figuran na guía docente, agás que: Elimínase o requisito de asistencia oblrgatoria ás clases.
REQUISITOS PARA SUPERAR A MATERIA:
a) Asistir e participar regularmente nas actividades da clase.
b) Obter unha puntuación total mínima do 50% do total de actividades obxecto de avaliación.
d) A segunda oportunidade estará sometida aos mesmos criterios que a primeira oportunidade.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se realizarán cambios. O alumnado xa dispoñe de todos os materiais de traballo da maneira dixitalizada en Faitic.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías