A materia introduce nocións necesarias para procesar información, tanto en linguaxes formais empregadas para datos estruturados como en linguaxe humana. A materia inclúe tanto os fundamentos básicos do procesamento da linguaxe estruturada para o deseño de recoñecedores: análise léxica, sintáctica e semántica; como do procesamento da linguaxe natural: modelado da linguaxe, análise morfolóxica e sintáctica.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non hai cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
As metodoloxías docentes mantéñense pero adaptando a súa realización á docencia non presencial mediante as ferramentas proporcionadas pola UDC (Moodle e Teams).Así temos:
- Sesión maxistral: Nstas sesiones analízanse en profundidade os concetos teóricos e técnicas principais. Utilizarase a canle de Teams para a exposición, o Moodle da materia para aa publicación da documentación e os foros específicos en Moodle para a proposta de ejercicios.
- Prácticas de laboratorio: A documentación necesaria e instruccións de entrega publicaranse no Moodle da materia e utilizarase a canle de Teams para o seguimento e consulta síncrona nos horarios correspondientes. También se atenderán as consultas a través dos foros de prácticas creados en Moodle.
As metodoloxías indicadas para a entrega e evaluación das prácticas de laboratorio aplicaranse de modo similar tanto ao final del cuadrimestre como para a segunda oportunidade.
*Metodoloxías docentes que se modifican
As probas de evaluación poderían pasar a realizarse online.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
- Moodle. Periodicidade: Semanal. Realizarase a publicación dos contidos, tareas, mensajes en foros, etc. necesarios para o seguimiento normal da materia. Ademáis, independentemente destas publicacións, responderase ás consultas do alumnado nos foros en canto sexa posible.
- Teams. Periodicidade: Semanal. Utilízase para a docencia non presencial da materia, cumprindo os horarios do calendario académico establecidos polo centro. Ademáis, independentemente deste horario, responderase ás consultas do alumnado na canle de Teams da materia en canto sexa posible.
4. Modificacións na avaliación
Non hay variacións
*Observacións de avaliación:
O único cambio sería que a proba obxectiva podería pasar a realizarse online. En tal caso, indicarase no Moodle da materia as condicións de realización, supervisión, entrega e custodia das probas.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non hai cambios
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías