Curso especificamente dirixido ao estudo e exercitación dos diferentes recursos e instrumentos metodolóxicos e técnicas de investigación etnográfica en Antropoloxía social e en xeral en investigación social cualitativa, poñendo atención atención ás estratexias da observación participante, a investigación-acción participativa, a observación multisituada, o estudo da narratividade, e a entrevista etnográfica.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos:
Non hai modificacións nos contidos
2. Metodoloxías
-Sesión maxistral
-Discusión dirixida
-Traballos tutelados
-Foro virtual
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Mantéñense as seguintes metodoloxías docentes: sesión maxistral, discusión dirixida e traballos tutelados
*Metodoloxías docentes que se modifican: engádese o foro virtual
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado:
A atención personalizada se focalizará nos traballos tutelados e nas tutorías sobre contidos teóricos, cando o proceso de aprendizaxe e os problemas suscitados polas prácticas así o requiran. Tamén parte das sesións maxistrais e foros virtuais canalizarase cara á discusión personalizada de problemas específicos suscitados nos temas expostos cando a ocasión precíseo.
Para o alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, acordarase ao comezo do curso as tutorías específicas ás que asistir, e que sexan compatibles coa súa dedicación
En condicións de continxencia, a atención personalizada verificarase por medio de correo electrónico (diariamente) ou a través do foro de Moodle (dous días á semana), no ámbito de tutorías concertadas telemáticamente.
4. Modificacións na avaliación:
Na metodoloxía 'Sesión maxistral', en contexto de continxencia, valorásese a asistencia participativa ás sesións online por Teams, co mesmo porcentaxe de cualificación (10%) e proporción de 'presenza virtual' (asistencia a 3/4 das sesións)
Na metodoloxía 'Discusión dirixida', en situación de continxencia, valorarase a capacidade sintética, interpretativa e critica dos textos resumidos e valorados por escrito, así como o dominio do marco conceptual por parte do alumnado. Manterase o mesmo porcentaxe (50%) sobre a cualificación global.
Na metodoloxía 'traballos tutelados' mantéñense os mesmos criterios de avaliación e proporción (40%) sobre a cualificación global.
*Observacións de avaliación: Para a avaliación da 2ª oportunidade, en condicións de continxencia, o traballo tutelado esixirase en documento Word ou PDF, recibido a través do Moodle ou correo electrónico.
Os alumnos con dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, en situación de non presencialidad, seguirán similar pauta que os restantes alumnos na avaliación de 1ª ou de 2ª oportunidade.
5. REQUISITOS PARA SUPERAR A MATERIA:
- Asistir e participar regularmente nas actividades de clase.
- Obter ou superar, nunha ou outra convocatoria, unha puntación igual ou superior a 5 na cualificación resultante da media ponderada das distintas metodoloxías obxecto de avaliación.
- Entregar os traballos tutelados e realizar as discusións dirixidas nas datas que se indique.
- A avaliación da segunda oportunidade estará sometida aos mesmos criterios que a de primeira oportunidade, debendo presentar as metodoloxías non entregadas ou suspendidas nesta última.
6. Modificacións da bibliografía ou webgrafía. Sen modificacións na bibliografía. Os textos precisos para o desenvolvemento da materia serán proporcionados en formato dixital a través de Moodle.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías