1. Modificacións nos contidos: Non se modifican.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen: Sesión maxistral: Consiste na presentación dun tema estruturado coa finalidade de facilitar a información organizada seguindo uns criterios adecuados cun obxectivo determinado. Esta metodoloxía céntrase fundamentalmente na exposición oral por parte do profesorado dos contidos sobre a materia obxecto de estudo.
*Metodoloxías docentes que se modifican:
Saídas de campos: Constará dunha visita a unha planta de prefabricación de elementos de formigón pretensado, onde se observarán os procesos de construción e a súa relación co comportamento estrutural. Tamén se obterán datos e materiais de xeometría necesarios para o desenvolvemento de prácticas.
Prácticas de laboratorio: PRÁCTICA 1 (VF). Practica nunha viga de formigón armado, que será fabricada no laboratorio coa participación fundamental dos alumnos. A viga deseñarase utilizando os coñecementos adquiridos no campo HEC será deseñado para que os principios teóricos da operación son ben coñecidos. O obxectivo é observar e analizar o comportamento ata a ruptura dun feixe para flexionarse con dúctil.
PRÁCTICA 2 (VC). Práctica nunha segunda viga de formigón armado, tamén fabricada no laboratorio coa participación fundamental dos alumnos. O obxectivo é observar e analizar o comportamento de rotura polo efecto do esforzo cortante.
PRÁCTICA 3. Vigueta pretensada (VPF). A práctica comeza cunha visita a unha planta de prefabricación de vigas, de onde se obterán a xeometría e os datos necesarios. A contraflecha producida pola tensión e a súa influencia no diagrama M / c será analizada específicamente.
PRÁCTICA 4. Observación da capacidade adherente dos reforzos. Farase a través dunha proba de arrancamento e mediranse tanto a carga crecente como o deslizamento da barra. O obxectivo é medir e observar as tensións adherentes entre o formigón e o aceiro, así como as súas implicacións na ancoraxe dos reforzos.
Estas metodoloxías previstas na guía docente substitúense por prácticas virtuais empregando material de anos anteriores (vídeos, fotos e datos experimentais).
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado:
Teams: Semanal (horario establecido na planificación docente do curso).
Teams/correo electrónico: Tutorías a demanda dos estudantes
Moodle: Uso para proporcionar apuntes, prácticas e información de interese para o alumnado. Entrega de prácticas e traballos.
Frecuencia semanal
4. Modificacións na avaliación
*Observacións de avaliación:
Prácticas de laboratorio: 100%. Na avaliación teranse en conta o traballo realizado na preparación das prácticas (durante a fase de docencia presencial), o desenvolvemento do mesmo e a análise dos resultados obtidos. Para iso, será necesaria a entrega de memorias para cada unha das tarefas realizadas. Ademais do contido dos informes, avaliarase a claridade da exposición e o seu rigor científico e técnico.
A entrega das memorias realizarase por moodle e as presentacións por Teams.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía: Non se realizan cambios.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías