Guía DocenteCurso Facultade de Filoloxía |
Grao en Galego e Portugués: Estudos Lingüísticos e Literarios |
Asignaturas |
Idioma Moderno: Francés |
Avaliación |
|
|
Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Idioma Moderno: Francés | Código | 613G02016 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Solución de problemas | A8 A10 A15 B1 B4 B6 B8 C2 | Actividades de avaliación continua (contidos gramaticais, léxico, expresión escrita, comprensión lectora) realizadas durante o cuadrimestre. Ver no apartado Observacións da avaliación precisións e ponderacións máis detalladas. |
25 |
Discusión dirixida | A8 A10 A15 B1 B4 B6 B8 C2 | Actividades de avaliación continua (expresión, comprensión e interacción oral) realizadas durante o cuadrimestre. Ver no apartado Observacións da avaliación precisións e ponderacións máis detalladas. |
15 |
Proba obxectiva | A8 A10 A15 B4 B6 B7 B8 C2 | Proba escrita que todo o alumnado deberá realizar nas datas oficiais fixadas pola facultade para a primeira e a segunda oportunidade de avaliación da materia. Ver no apartado Observacións da avaliación precisións e ponderacións máis detalladas. |
45 |
Proba oral | A8 A10 A15 B4 B6 B7 B8 C2 | O alumnado deberá realizar unha proba oral ao final do cuadrimestre para amosar as súas competencias comunicativas en lingua francesa. Ver no apartado Observacións da avaliación precisións máis detalladas. |
15 |
Observacións avaliación | |||
O alumnado ten dúas oportunidades para superar a
1. Avaliación da 1.1. Para superar a materia na primeira A data, horario e ubicación da proba escrita 1.2. Será ademáis obrigatorio realizar e A profesora comunicará en Moodle coa suficiente 1.3. É obrigatorio realizar ao longo do Bloque A ["Solución de problemas"]: Bloque B ["Discusión dirixida"]: Ademáis das actividades presenciais que se Agás causa debidamente xustificada e sempre coa Para que estas 1.4. Tendo en conta o anteriormente exposto, a. Un 45% Contidos gramaticais, léxico, expresión escrita, Comprensión auditiva: 10% b. Un 15% c. Un 40% Bloque A: actividades de gramática, léxico, Bloque B: actividades de produción, comprensión e A materia considérase aprobada se a suma dos Os contidos e destrezas dos apartados a, b, c son Para as implicacións da realización fraudulenta 2. Avaliación 2.1. De suspender a materia na primeira A data, horario e ubicación da proba escrita A data, lugar, hora e outras indicacións para a 2.2. De suspender a materia na primeira A profesora fará públicas en Moodle coa Para as implicacións da realización fraudulenta 3. Na convocatoria Para as implicacións da realización fraudulenta 4. En cada oportunidade de avaliación o 5. O alumnado Para a avaliación da segunda oportunidade, 6. Os traballos académicos (entendendo por A realización fraudulenta ou irregular das probas 7. Nos casos non contemplados anteriormente
|
|