Teaching GuideTerm Faculty of Sociology |
Mestrado Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos(plan 2016) |
Subjects |
Promotion and commercialization of destinations and tourist products |
Sources of information |
|
|
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Promotion and commercialization of destinations and tourist products | Code | 615524003 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Basic |
Martínez, V.A., Juanatey, O., Sánchez, E. (2022). Material básico para el seguimiento de las sesiones magistrales. Moreno, M. R. (2020). Marketing turístico: Fundamentos y dirección. Ediciones Pirámide de la Ballina Ballina, F. J. (2017). Marketing turístico aplicado. ESIC Kotler, Bowen, Makens (2015). Marketing Turístico. Pearson Best, R. (2007). Marketing estratégico. Madrid, Pearson-Prentice Hall Bel, I. (2004). Comunicar para crear valor. La dirección de comunicación en las organizaciones. Pamplona, EUNSA |
Os manuais referenciados son de simple consulta para as posibles dúbidas que poidan xurdir ao longo do curso ou para aquel alumnado que queira profundar en temas específicos. |
|
Complementary | |
|
|