Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
|
|
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Difficulties in the Learning of the Mathematics. A Practical Approach | Code | 652534010 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optional | 3 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Collaborative learning | A3 A8 A16 B1 B2 B5 B6 C1 C2 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 | Terase en conta a participación razoada, a realización razoada das tarefas e a aportación ás dinámicas de grupo. | 30 |
Research (Research project) | A1 A2 A3 A8 A9 A11 A15 A16 A17 B1 B6 B8 B9 B11 B12 B13 C1 C2 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 | Traballo en equipo ou individual sobre un tema de interese. Terase en conta a dificultade do tema elixido, a metodoloxía seguida na súa realización, a exposición dos resultados atopados e a argumentación das conclusións. |
60 |
Oral presentation | A11 B3 B4 C1 C4 C8 C9 | Exposición do traballo de investigación, co apoio de recursos TIC | 10 |
Assessment comments | |||
En todas as actividades valorarase especialmente o rigor nas análises e a solidez da argumentación das conclusións. Se o A avaliación na 2ª oportunidade realizarase mediante os sistemas análogos correspondentes a cada un dos dous xeitos de avaliación aplicados na 1ª. Nos traballos de avaliación que se entreguen, os
http://www.udc.es/biblioteca/servizos/apoio_investigacion/servizos_apoio/publicar/citar.html Terase en conta a corrección gramatical e ortográfica.
|
|