Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
3 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Educación Física |
Subjects |
Educational innovation |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Educational innovation | Code | 652603E11 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | Yearly |
First | Obligatory | 2 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Concebir a innovación educativa como unha actitude profesional imprescindible para respostar ás esixencias formativas ante o reto da crise ecosocial e a pandemia e aplicar a "sustancia espiritual" das tecnoloxías dixitais o ensino. | AJ3 AJ8 AJ9 AJ20 AJ21 AJ26 AJ33 AJ34 |
CC3 CC4 CC6 CC8 |
|
Asociar a innovación con a investigación permanente para incorporar os retos que teñe a humanidade e o noso planeta dende a xusticia social global: o cambio climático e a pandemia, o xiro dixital, a brecha de participación e a democratización do coñecemento, a igualdade de xénero, a diversidade e a interculturalidade. | AJ3 AJ8 AJ9 AJ20 AJ21 AJ26 AJ33 AJ34 |
CC3 CC4 CC6 CC8 |
|
Comprender que a innovacióntrascende a especificidade de cada área de coñecemento e busca superar as tradicionais barreiras entre profesorado, profesorado e alumnado, entre centro educativo e comunidade e entre a “escola” e a vida | AJ3 AJ8 AJ9 AJ20 AJ26 AJ33 AJ34 |
CC3 CC4 CC6 CC8 |
|