Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
9 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Música |
Asignaturas |
Deseño e Desenvolvemento Curricular na Educación Musical: a Metodoloxía e Avaliación |
Avaliación |
|
|
Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Deseño e Desenvolvemento Curricular na Educación Musical: a Metodoloxía e Avaliación | Código | 652610A22 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 8 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Aprendizaxe colaborativa | A20 A22 C7 C8 | Feed de Autoavaliación (memoria) dos obradoiros realizados na aula, a título individual (Prf. Vicente Castro): 66.7% - O Feed será complementado a través da aula virtual (moodle). - A falta de asistencia aos obradoiros (alumnado con dispensa académica) será paliada a través de lecturas específicas proporcionadas, a efectos de poder cubrir o Feed. Desenvolvemento dunha actividad de Creatividade Musical en grupos de traballo (Prf. Vicente Castro): 33.3% - A xustificación curricular e descripción metodolóxica por escrito da proposta será entregada a través da aula virtual (moodle). - Efectuarase unha única entrega por grupo de traballo. |
30 |
Traballos tutelados | A25 A26 A27 A28 A30 C1 C2 C3 C4 C6 | Desenvolvemento dunha Unidade Didáctica en grupos de traballo (Prfa. Rocío Chao): 100% - A entrega da actividade realizarase a través da aula virtual (moodle). - Efectuarase unha única entrega por grupo de traballo. |
20 |
Presentación oral | A28 C1 C2 C3 C4 | Posta en práctica dunha actividade de Creatividade Musical en grupos de traballo (Prf. Vicente Castro): 25% - Requírese da participación activa de todos os integrantes durante a experiencia na aula. - A falta de asistencia á experiencia (alumnado con dispensa académica) será paliada a través dunha exposición telemática ao profesor e/ou ao resto do alumnado. Orfeización, clase invertida e percusión corporal (Prf. Aurelio Chao): 75% - Requírese da participación activa de todos os integrantes durante a experiencia na aula. |
40 |
Aprendizaxe servizo | A15 A16 A17 A18 A19 A20 A21 A22 A25 A26 A27 A28 A30 C1 C2 C4 C6 C7 C8 | Desenvolvemento da planificación metodolóxica da proposta de Aprendizaxe e Servizo (ApS) na materia "Deseño e Desenvolvemento Curricular na Educación Musical: a Metodoloxía e Avaliación" (Prfa. Rocío Chao): 100% - A súa avaliación levarase a cabo a través da Unidade Didáctica. - A falta de asistencia durante a planificación metodolóxica da proposta de Aprendizaxe e Servizo (alumnado con dispensa académica) será paliada a través dun breve traballo escrito relativo á devandita metodoloxía no ámbito da ensinanza musical. |
10 |
Observacións avaliación | |||
Para superar a asignatura é necesario aprobar cada un dos apartados anteriores. No caso contrario non se fai media. A asistencia ás clases presenciais é obrigatoria. O alumnado, individualmente ou en pequeno grupo (como máximo 2/3 alumnos/as) entregará, unha vez rematadas as clases presenciais, o traballo realizado. Se o estudante non chega a unha asistencia do 80% das clases presenciais; deberá ser avaliado, ademáis de polo mesmo que todo o alumnado, por unha proba individual. Neste caso, terá un peso do 60% e o traballo terá unha ponderación do 40%, esixíndose en cada unha delas unha nota igual ou superior a 5 sobre 10. Como Farase Débese Evitaráse |
|