Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Primaria |
Asignaturas |
Atención á diversidade: aspectos didácticos e organizativos |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Atención á diversidade: aspectos didácticos e organizativos | Código | 652G02038 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1A atención á diversidade na educación Primaria | -Concepto -Modelos -Evolución -Principios |
2.Necesidades educativas específicas asociadas á diversidade da condición humana | Respostas do Deseño Universal da Aprendizaxe (DUA), -Necesidades e asociadas á diversidade intelectual, sensorial, motórica, trastornos de hiperatividade ou autismo, cultural, de procedencia, identidade de xénero e sexualidade, de estilos de aprendizaxe, crenzas: metodoloxías, tempos, espazos, tarefas e actividades |
3.Medidas curriculares de resposta á diversidade | -Organización dunha práctica educativa na vida e para a vida, usando os recursos e materiais do entorno. -As adaptacións curriculares e reforzos dende o DUA |
4.Medidas organizativas de resposta á diversidade | -Modelos e organización dos apoios educativos. A parella profesional -O rol transversal do DO para o deseño dun proxecto e dunha práctica educativa universal |
|