Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Social |
Subjects |
Socioeducative Socio-Educational Action in Minorities and Vulnerable Groups |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2022/23 | |||||||||||||
Subject | Socioeducative Socio-Educational Action in Minorities and Vulnerable Groups | Code | 652G03022 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Third | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Aprendizaxe servizo | A5 A7 A8 A9 A14 A20 A21 B2 B3 B5 B6 C1 C7 | Avaliarase a calidade do servizo realizado así como as aprendizaxes desenvolvidas durante o proceso, no que respecta a: - Diario de campo da cartografía social (grupal): detalle no rexistro das derivas e entrevistas realizadas, así como calidade das reflexións extraídas. - Relatos construídos e cartografados (individual): calidade da expresión escrita, pertinencia en relación ao tema, grao de reflexión e afondamento na argumentación, acompañamento de imaxes, vídeos e outros recursos. - Actividade de sensibilización deseñada (incluída e valorada na Simulación, grupal): calidade técnica e valor inclusivo, ademais do carácter innovador e viabilidade. - Informe de autoavaliación final (individual): calidade e afondamento da reflexión sobre as aprendizaxes desenvolvidas. |
40 |
Oral presentation | A14 B6 C1 C3 | A presentación e defensa do Programa de Acción Socioeducativa será avaliado pola docente (heteroavaliación), polo grupo aula (coavaliación), e polo propio grupo (autoavaliación), atendendo aos criterios que se establezan conxuntamente. Entre eles: a orde na exposición; a claridade e corrección lingüística; a capacidade de síntese das ideas fundamentais; a coherencia no discurso, a linguaxe non verbal e utilización do espazo; a creatividade (presentación suxestiva, motivadora, dinamizadora da participación das/os compañeiros/as...); e emprego dunha linguaxe inclusiva. A valoración do traballo presentado terá carácter grupal. Será por elo preciso que cada grupo estableza unhas normas de autorregulamento mínimas que faciliten a dinámica de traballo. |
10 |
Simulation | A2 A3 A5 A7 A8 A9 A20 A21 B2 B3 B5 B6 C1 C3 C6 C7 | Avaliarase segundo os criterios indicados na convocatoria pública simulada. Ademais, valorarase: o afondamento nos contidos; a capacidade para establecer sinerxías; o tratamento dunha linguaxe inclusiva e propia do contexto disciplinar; a utilización de fontes documentais complementarias e actuais; aspectos formais relativos á calidade da presentación. | 50 |
Assessment comments | |||
1.- A asistencia e participación nas sesións de aula e actividades prácticas sinaladas considéranse obrigatorias nunha universidade presencial como é a Universidade da Coruña. Aquelas alumnas e alumnos que, por razóns debidamente acreditadas (de saúde, laborais ou de conciliación), non podan ter unha asistencia sistemática (por encima do 85%), poderán optar a unha modalidade de avaliación específica, sempre que o comuniquen á docente en horario de titorías para a súa oportuna e axeitada consideración. Nestes casos, establécense as seguintes actividades de avaliación: Proba de ensaio (50%) e Ensaio reflexivo (50%). As pautas e criterios de avaliación específicas destas dúas actividades figuran no documento colgado no Moodle. Avaliarase o ensaio reflexivo só no caso de superar a proba de ensaio. En caso de non superala, a nota final corresponderase coa acadada nesta, valorada sobre 100%. 2.- O cómputo global da nota final require que todas as actividades de avaliación obteñan unha cualificación de aprobado (5). As actividades superadas só se gardarán durante a convocatoria anual. 3.- Todos os traballos presentaranse en formato dixital (PDF) a través do Moodle. Non se aceptará ningún traballo do que a docente non teña constancia da súa realización. 4.- Segundo o establecido no artigo 14.4. das Normas de avaliación, revisión e reclamación das cualificacións dos estudos de grao e mestrado universitario, "na realización de traballos, o plaxio e a utilización de material non orixinal, incluído aquel obtido a través da internet, sen indicación expresa da súa procedencia e, se é ou caso, ou permiso do seu autor/a, poderá ser considerada causa de cualificación de suspenso na actividade. Todo iso sen prexuízo das responsabilidades disciplinarias ás que puidese haber lugar tras o correspondente procedemento". 5.- O alumnado que solicitara e teña recoñecida a dispensa académica -tal como se 6.- O alumnado asistente que non supere a materia na primeira oportunidade, realizará unha proba de ensaio na segunda oportunidade, que computará o 100%. |
|