Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Social |
Asignaturas |
Psicoxerontoloxía |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Psicoxerontoloxía | Código | 652G03024 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. Retos psicosociais do envellecemento. A xubilación | 1.1. O envellecemento demográfico. 1.2. Consecuencias do envellecemento demográfico. 1.3. A xubilación. 1.4. Envellecemento activo |
2. Funcionamento cognitivo e socioafectivo nas persoas maiores. | 2.1. A explicación do envellecemento: o modelo da competencia vs. o modelo do declive. 2.2. Cambios biolóxicos, cognitivos e socioafectivos nas persoas maiores. 2.3. Variables moduladoras do desenrolo biolóxico, cognitivo e socioafectivo nas persoas maiores. A actividade sexual. |
3. Autonomía e Dependencia nas persoas maiores | 3.1. Introdución. 3.2. A Autonomía nas persoas maiores 3.3. A Dependencia nas persoas maiores |
4. A Demencia | 4.1. Introdución. 4.2. Caracterización da demencia. 4.3. Dimensións afectadas na demencia 4.4. A Avaliación Psicolóxica da demencia |
5. Fundamentos Psicolóxicos da Psicoestimulación Cognitiva | 5.1. A Estimulación cognitiva 5.2. Os Programas de Estimulación Cognitiva 5.3. Estratexias e técnicas psicolóxicas utilizadas na Estimulación Cognitiva |
6. O coidado das persoas maiores con dependencia | 6.1. Introdución. 6.2. O coidado desde o ámbito familiar: O sistema informal 6.3. O/A coidador/a principal. 6.4. Intervención no/a coidador/a principal non profesional. |
7. O papel da Educación Social na atención ás persoas maiores | 7.1. Introducción 7.2. A educación social no ámbito das persoas maiores |
|