Guía DocenteCurso Escola Politécnica Superior |
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos |
Asignaturas |
Deseño de Xogabilidade |
Metodoloxías |
Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | Deseño de Xogabilidade | Código | 730529011 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Presentación oral | Presentarase publicamente o proxecto ou traballo feito o longo da materia |
Solución de problemas | Propoñeranse casos prácticos nos que o alumnado terá que aplicar os coñecementos expostos nas sesións maxistrais para resolver os problemas que xurdan de cara a acadar o resultado desexado. |
Estudo de casos | Analizaranse distintos xogos e verase como se aplican os contidos vistos en clase en cada un dos exemplos analizados |
Sesión maxistral | Clases teóricas presenciais, onde se exporán os conceptos básicos que o alumnado debe coñecer e que serán de aplicación nos traballos prácticos, tanto presenciais como non presenciais. |
Traballos tutelados | Coa supervisión do profesorado, e principalmente con traballo persoal, non presencial, os alumnado terá que desenvolver os contidos que se propoñan en cada proxecto |
|