Guía DocenteCurso Escola Politécnica Superior |
Grao en Enxeñaría en Tecnoloxías Industriais |
Asignaturas |
XESTIÓN EMPRESARIAL |
Avaliación |
|
|
|
Datos Identificativos | 2022/23 | |||||||||||||
Asignatura | XESTIÓN EMPRESARIAL | Código | 730G04010 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba mixta | A6 B7 | Corrección do exame de resposta múltiple, de acordo cos criterios que no seu momento se presenten. O exame computara un 60% da nota de avaliación da materia. Esíxese un rendemento mínimo do 40% na súa valoración para poder aprobar a materia. |
60 |
Solución de problemas | B5 B7 C2 C4 C6 | Proposta e valoración de traballos por parte do alumno/s. Os casos computaran un 5% da nota final de avaliación da materia;O seu caracter é voluntario. |
5 |
Traballos tutelados | B2 B4 B6 B8 C1 C3 C5 | Valoración do Traballo do Curso elaborado en grupo. Como a asignatura esta orientada á práctica, é imprescindible que os alumnos demostren a súa capacidade de análise global, co estudio dun caso específico reai. A realizacion e exposicion do traballo e obrigatoria. O traballo computara un 35% da nota de avaliación da materia. Esíxese un rendemento mínimo do 30% na súa valoración para poder aprobar a materia, a os repetidores do ano anterior non se lles gardará a nota do traballo do ano anterior. |
35 |
Observacións avaliación | |||
O “Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia” comunicarán ó inicio do curso a súa situación os profesores da materia, segundo establece a "Norma que regula o réxime de dedicación ao estudo dos estudantes de grao na UDC” (Art.3.b e 4.5) e as “Normas de avaliación, revisión e reclamación das cualificacións dos estudos de grao e mestrado universitario (Art. 3 e 8b). O alumnado nesta situación será avaliado na data aprobada na Xunta de Escola, mediante unha proba obxectiva sobre os contidos do paso 3 da Guía. Fara un traballo e a súa presentación a acordar cos profesores da materia, devandito traballo poderá ser individual ou grupal segundo o que se acorde co alumno segundo as súas necesidades. Así mesmo, establecerase unha pauta de tutorías consensudas co alumno para axudarlle a superar a materia. Na segunda oportunidade só terá que realizar a proba obxectiva. Os alumnos que non seguiran a avaliación continua poderán ir a segunda oportunidade onde se aplicarán os mesmos criterios de avaliacíon que nos casos anteriores, esto tamen aplica a os alumnos de convocatoria adiantada. Implicacións do plaxio, “a realización fraudulenta das probas o actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso “0” na materia e na convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida en todas as actividades de avaliación de cara a convocatoria” |
|