Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias do Deporte e a Educación Física |
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte |
Asignaturas |
Balonmán e a súa didáctica |
Resultados de aprendizaxe |
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Balonmán e a súa didáctica | Código | 620G01017 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer a evolución histórica, a organización do xogo, as regras do xogo e as habilidades técnico-tácticas básicas do balonmán. | A2 A26 |
B1 |
C3 |
Saber executar as habilidades técnico-tácticas individuais propias do balonmán e resolver situacións prácticas de xogo colectivo, demostrando un nivel adecuado, baseado en criterios específicos de eficiencia-calidade de execución- e eficacia. | A5 A25 A26 |
B2 |
C3 |
Saber identificar, describir e representar graficamente (coa terminoloxía e simboloxía adecuadas) os conceptos, habilidades técnico-tácticas individuais e procedementos de xogo colectivo, para o deseño das tarefas docentes. | A4 A9 A25 A26 |
B10 B16 |
C1 C3 |
Saber deseñar exercicios e sesións para desenvolver progresións metodolóxicas en diferentes contextos docentes. | A19 |
B1 B2 |
C1 C3 |
Saber avaliar a eficacia pedagóxica dos exercicios-progresións docentes, identificando erros no deseño ou programación de exercicios | A8 A12 A19 |
B1 B2 B10 |
C3 |
Deseñar, desenvolver e avaliar os procesos de ensino-aprendizaxe relacionados coas habilidades específicas do Balonmán, en relación cos seus fundamentos didácticos, cara a un balonmán educativo en idade escolar (iniciación global e específica), e considerando un ensino diferenciado (idade, xénero, discapacidade) . | A2 A4 A7 A8 A9 A11 A18 A19 A25 A26 A27 A33 A36 |
B1 B2 B6 B7 B10 B11 B16 |
C1 C3 |
|