Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
7 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Linguas Extranxeiras |
Asignaturas |
Historia do ensino-aprendizaxe de linguas estranxeiras |
Contidos |
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Historia do ensino-aprendizaxe de linguas estranxeiras | Código | 652609912 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 4 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
0. Introdución | Preguntas, Conceptos e Definicións |
1. Ensinando linguas antes do S.XVIII | 1.1 Os comezos: Mesopotamia, Exipto, Grecia, Roma. 1.2 Ensinanza de linguas no Medievo: Escolasticismo e Lingua. 1.3 O Renacemento 1.4 Post-Renacemento: As tradicións gramatical vs. conversacional. |
2. O período clásico (1750s-1880s) | 2.1 O Grammar-Translation Method |
3. O período da Reforma (1880s-1920s) | 3.1 Contexto histórico e necesidade da reforma. 3.2 Pre-reformadores 3.3 O Movemento de Reforma Europeo 3.4 A Natural Approach 3.5 O Direct Method |
4. Cara a un ensino baseado na ciencia (Desde os 1920s) | 4.1 Contexto e o Oral Method de Palmer. 4.2 Métodos Estruturalistas e o SLT 4.3 O Audio-lingual Method. |
5. Métodos Comunicativos | 5.1 Aparición. O Threshold level project e os programas nocionais-funcionais. 5.2 Communicative Language Teaching 5.3 Task Based Language Teaching 5.4 Content and Language Integrated Learning. |
6. Métodos Humanísticos | 6.1 Principios Xerais 6.2 Total Physical Response (TPR) 6.3 The Silent Way 6.4 (De)Suggestopedia |
7. Recapitulando | 7.1 A Post-Method Era |
|