Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
7 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Linguas Extranxeiras
 Asignaturas
  Historia do ensino-aprendizaxe de linguas estranxeiras
   Contidos
Temas Subtemas
0. Introdución Preguntas, Conceptos e Definicións
1. Ensinando linguas antes do S.XVIII 1.1 Os comezos: Mesopotamia, Exipto, Grecia, Roma.
1.2 Ensinanza de linguas no Medievo: Escolasticismo e Lingua.
1.3 O Renacemento
1.4 Post-Renacemento: As tradicións gramatical vs. conversacional.
2. O período clásico (1750s-1880s) 2.1 O Grammar-Translation Method
3. O período da Reforma (1880s-1920s) 3.1 Contexto histórico e necesidade da reforma.
3.2 Pre-reformadores
3.3 O Movemento de Reforma Europeo
3.4 A Natural Approach
3.5 O Direct Method
4. Cara a un ensino baseado na ciencia (Desde os 1920s) 4.1 Contexto e o Oral Method de Palmer.
4.2 Métodos Estruturalistas e o SLT
4.3 O Audio-lingual Method.
5. Métodos Comunicativos 5.1 Aparición. O Threshold level project e os programas nocionais-funcionais.
5.2 Communicative Language Teaching
5.3 Task Based Language Teaching
5.4 Content and Language Integrated Learning.
6. Métodos Humanísticos 6.1 Principios Xerais
6.2 Total Physical Response (TPR)
6.3 The Silent Way
6.4 (De)Suggestopedia
7. Recapitulando 7.1 A Post-Method Era
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes