Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Infantil |
Asignaturas |
Deseño de ambientes de aprendizaxe, materiais e recursos didácticos |
Metodoloxías |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Deseño de ambientes de aprendizaxe, materiais e recursos didácticos | Código | 652G01013 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Análise de fontes documentais | Trátase de que os estudantes analicen de forma crítica os documentos propostos para o desenvolvemento da materia, de maneira que sexan capaces de relacionar os contidos dos mesmos coas súas propias experiencias vividas. Utilizaranse tanto recursos audiovisuais como bibliográficos e electrónicos. |
Discusión dirixida | A discusión das fontes documentais de forma colectiva será punto de referencia imprescindible para o desenvolvemento dos contidos da materia. |
Estudo de casos | O docente presentará casos prácticos na aula para a súa discusión colectiva. Tratarase de discutir situacións prácticas das aulas e os centros dedicados á Educación Infantil. |
Eventos científicos e/ou divulgativos | Trátase de participar en eventos científicos e divulgativos relativos ao contido da materia. |
Lecturas | Abordaranse un conxunto de lecturas obrigatorias e outras que virán determinadas pola temática de traballo tutelado que o grupo decida. |
Presentación oral | Cada estudante presentarán ao conxunto dos seus compañeiros e compañeiras unha síntese fundamentada dún aspecto esencial do Traballo Tutelado. |
Recensión bilbiográfica | Proporanse varios documentos bibliográficos para proceder a realizar individualmente un comentario crítico en relación a estes que servirán para responder as preguntas da proba escrita. |
Sesión maxistral | Traballaranse os contidos que forman parte da materia mediante exposicións orais apoiadas en recursos audiovisuais, promovendo a formulación de interrogantes e a súa discusión por parte dos estudantes. |
Seminario | Pretendemos que os estudantes reflexionen sobre o deseño e desenvolvemento de prácticas docentes relativas ao deseño de ambientes de aprendizaxe na Educación Infantil, materiais e recursos, desenvolvendo un pensamento crítico respecto diso. Para iso procederán a realizar lecturas e actividades craves respecto diso. |
Traballos tutelados | O alumnado formará grupos de traballo para levar a cabo un Proxecto Tutelado que se desenvolverá ao longo do curso, relacionado cos contidos da materia. Neste Traballo Tutelado incluirase tanto o resultado do esforzo do grupo, como o proceso de traballo seguido por este. Ambos os aspectos do traballo serán igualmente importantes. Así mesmo, o grupo de traballo exporá oralmente na clase as cuestións máis relevantes do proxecto desenvolvido. Estes traballos realizaranse coas orientacións que o docente ofrecerá aos grupos nas tutorías grupales que se efectúen e seguirán de forma pormenorizada o esquema incial proposto polo docente. |
Proba de ensaio | Consistirá nunha proba sobre os contidos teórico-prácticos da materia.Se as circunstancias así o requirisen, poderá realizarse cambios no formato da proba, optándose por unha modalidade de pregunta curta e/ou múltiple. |
|