Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Infantil |
Asignaturas |
Didáctica da expresión corporal |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Didáctica da expresión corporal | Código | 652G01020 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer os fundamentos da motricidade presentes no currículo desta etapa. | A4 A53 |
B1 B9 B10 B17 |
C1 C8 |
Aplicar os fundamentos motrices presentes no currículo desta etapa a través do deseño, xustificación, aplicación e avaliación de propostas didácticas que fomenten o desenvolvemento de habilidades motrices, capacidades perceptivo-motrices e/ou expresivas. | A4 A53 A54 A55 A56 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B9 B10 B11 B12 B22 B23 |
C1 C3 C5 C8 |
Saber empregar o xogo como recurso didáctico, así como deseñar actividades de aprendizaxe baseadas en principios lúdicos. | A5 A53 A54 A55 A56 |
B1 B3 B4 B5 B11 B15 B19 |
C1 C5 C6 |
Valorar críticamente a presenza do xogo motor, a súa importancia e repercusións no contexto da Educación Infantil. | A55 |
B1 B3 B6 B9 B17 |
C1 |
Coñecer o desenvolvemento motor das nenas e nenos de 0 a 6 anos. | A1 A53 A56 |
B1 B3 B5 B11 B19 |
C1 C3 C8 |
Experimentar intervencións prácticas analizando críticamente a súa aplicación á Educación Infantil. | A1 A53 A54 A55 |
B1 B3 B10 B15 B18 |
|
Coñecer aspectos teóricos sobre os hábitos saudables e valorar críticamente a posibilidade de xeralos desde as Escolas Infantís. | A1 A4 A5 A15 A53 |
B1 B3 B6 B9 B10 B17 |
C1 C4 C7 C8 |
|