Guia docenteCurso Escuela Politécnica de Ingeniería de Ferrol |
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos |
Asignaturas |
Inteligencia Artificial |
Fuentes de información |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Inteligencia Artificial | Código | 730529033 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Máster Oficial | 2º cuatrimestre |
Segundo | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Básica |
Buckland, M. (2005). Programming Game AI by Example. WorldwarePublishing Mark, D. (2009). Behavioral Mathematics for Game AI. Cengage Learning |
|
|
Complementária |
McShaffy, M.; Graham, D. (2013). Game Coding Complete. Cegage Learning Gregory, Jason (2014). Game Engine Architecture. CRC Press Rabin, S. (2014-15). Game AI Pro y Game AI Pro 2. CRC Press |
|
|