Guía DocenteCurso Escola Politécnica de Enxeñaría de Ferrol |
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos |
Asignaturas |
Modelaxe de Personaxes I. Xeometría |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Modelaxe de Personaxes I. Xeometría | Código | 730529035 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Segundo | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Introdución | O modelado de personaxes para videoxogos. Conceptos e ferramentas básicas para o modelado 3D. |
Anatomía | Sistema articular óseo. Sistema anatómico muscular. |
Modelado e topoloxía | Modelado e topoloxía Conceptos e ferramentas avanzadas para modelado 3D. Uvs. |
|