Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
Guía Provisional
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Infantil
 Asignaturas
  Matemáticas na vida
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
Fomentar experiencias de iniciación ás tecnoloxías da información e a comunicación. A41
B1
B5
B11
C3
Autonomía na aprendizaxe. A5
A9
A19
B4
B9
B15
B23
C7
Aplicar un pensamento crítico, autocrítico, lóxico e creativo. B2
B3
B12
B22
C6
Crear nos estudantes a necesidade de acudir ás matemáticas para achar solucións aos problemas cotiás. A4
A5
A34
B1
B3
B6
B10
C1
Elaborar propostas didácticas en relación coa interacción ciencia, técnica, sociedade e desenvolvemento sustentable. A39
A40
B3
B13
C6
C8
Coñecer os fundamentos científicos, matemáticos e tecnolóxicos do currículo desta etapa así como as teorías sobre a adquisición e desenvolvemento das aprendizaxes correspondentes. A33
A34
A35
A36
B1
B10
B11
C1
Procurar que as matemáticas esperten nos alumnos curiosidade, interese e gusto. A4
A5
A34
A40
B2
B6
B22
C1
Descubrir que as matemáticas están íntimamente relacionadas coa realidade e coas situacións que nos rodean, non so na institución educativa, senón tamén na vida fora dela. A4
A5
A34
A40
B2
B6
B22
C1
Fomentar a construción de aprendizaxe matemático a través da música, dos contos, das cancións, da expresión plástica, da cesta da compra e da cociña mediante actividades lúdicas. A34
A40
A54
A55
A56
B1
B22
C1
Reflexionar a partir da práctica escolar matemática sobre o desenvolvemento profesional. A1
A4
A5
A21
A23
B1
B3
B14
B15
C1
Traballar de forma autónoma con iniciativa e espírito emprendedor. B4
B5
B9
B15
C4
C5
Capacidade de análise e síntese B10
B11
C6
Utilización das TIC no ámbito de estudo e do contexto profesional. A41
B11
B25
C3
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. B7
B19
B21
C1
C2
Traballar de forma colaborativa. A6
A21
B5
B16
B18
C4
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. A12
A13
B6
B8
B17
B24
C4
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. A36
B3
B6
B20
C6
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes