Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Primaria |
Asignaturas |
Orientación, titoría e calidade |
Avaliación |
|
|
Datos Identificativos | 2024/25 | |||||||||||||
Asignatura | Orientación, titoría e calidade | Código | 652G02012 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Simulación | A6 A12 A18 A20 A21 A22 B2 B14 B21 B22 B24 C5 | Valórase a capacidade dos alumnos/as para desenrolar unha sesión de titoría o máis realista posible. Para a súa análise empregarase a técnica de "debriefing". Reflexión guiada que realizase posteriormente a un escenario de simulación e ten como obxectivo analizar, dar sentido e aprender da experiencia vivida, sendo o paso esencial no proceso de aprendizaxe baseado na simulación. |
20 |
Proba mixta | B21 B22 B23 | Esta proba vai constar de: parte tipo test y parte de resposta breve. Tipo test: de opción múltiple, con catro posibilidades e na que so unha é verdadera. Non computan negativamente os fallos. Deberá obterse 1 punto como mínimo, para pasar á parte de resposta breve. Nesta segunda parte, tamén débese obter un 1 como mínimo para sumarlle a puntuación obtida no test. Valorarase a claridade conceptual, a redacción do discurso, as faltas de ortografía que supoñen un 0,1 menos na avaliación, por cada falta; e o xeito de relacionar teoría e práctica. |
40 |
Aprendizaxe servizo | A20 A21 A22 A23 B2 B14 B15 B23 B24 | Valoraránse as competencias adquiridas na práctica realizada na ApS e será a puntuación que o alumnado participante teña na avaliación continua da asignatura. Esto supón que puntuará sobre 6 ao igual que o asignado á avaliación continua da asignatura. Como é voluntario e se conmuta con unha parte da avaliación, non se recolle aquí o peso, porque senón superaríamos a porcentaxe máxima na asignatura. |
10 |
Mapa conceptual | B14 B15 B17 B21 C3 | Onde ademáis de elexir ben os conceitos fundamentais da asignatura se terá moi en conta a relación que existe entre eles. | 10 |
Investigación (Proxecto de investigación) | A20 A21 A22 A23 B14 B15 B17 B22 B23 B24 | Valoraránse as competencias á hora de definición os obxectivos da investigación, a planificación, o traballo de campo e a capacidad de síntesis á hora de elaborar as conclusóns. | 20 |
Observacións avaliación | |||
Para que poidan ser avaliados/as según a planificación anterior, o alumno/a debe asistir, alomenos, ao 80% das ASISTENTES: A proba mixta que se describíu no apartado anterior, cunha parte tipo test e outra de resposta múltiple, onde so unha é verdadeira. Para aprobar o examen hai que ter o 50% da puntuación en cada parte. Do mesmo xeito, deberá obterse alomnenos o 50% da cualificación asignada a avaliación continua, é dicir, un 3. NON ASISTENTES: A proba final será mixta: Unha parte tipo test e outra de preguntas de resposta breve. Será preciso obter alomenos o 50% en cada parte para aprobar. outra diferenza é que o número de preguntas será maior. DISPENSA ACADÉMICA: Poderá realizar de xeito individual as actividades que se propoñan na aula e participar nos foros da asignatura como un alumno/a asistente. Sempre terá que cumprir os mesmos prazos que o alumno/a asistente. Estas entregas valoraránse A autoavaliación, heteroevaluación e coevaluación serán as ferramentas que permitirán emitir o xuizo final da cualificación na asignatura. OBSERVACIÓN: Como esta guía non permite poñer dúas líñas de traballo que conmutan entre elas como é o caso da ApS e os trabayos da asignatura, véxome obrigada a asignarlle un peso específico e de ahí que lle poña 10 que son do mapa conceptual. En realidade a ApS valerá o mesmo que as tres actividades plantexadas na asignatura, é dicir, 6 puntos. |
|