Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Primaria |
Subjects |
Counselling, Tutorials and Quality |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2024/25 | |||||||||||||
Subject | Counselling, Tutorials and Quality | Code | 652G02012 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Second | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Simulation | A6 A12 A18 A20 A21 A22 B2 B14 B21 B22 B24 C5 | Valórase a capacidade dos alumnos/as para desenrolar unha sesión de titoría o máis realista posible. Para a súa análise empregarase a técnica de "debriefing". Reflexión guiada que realizase posteriormente a un escenario de simulación e ten como obxectivo analizar, dar sentido e aprender da experiencia vivida, sendo o paso esencial no proceso de aprendizaxe baseado na simulación. |
20 |
Mixed objective/subjective test | B21 B22 B23 | Esta proba vai constar de: parte tipo test y parte de resposta breve. Tipo test: de opción múltiple, con catro posibilidades e na que so unha é verdadera. Non computan negativamente os fallos. Deberá obterse 1 punto como mínimo, para pasar á parte de resposta breve. Nesta segunda parte, tamén débese obter un 1 como mínimo para sumarlle a puntuación obtida no test. Valorarase a claridade conceptual, a redacción do discurso, as faltas de ortografía que supoñen un 0,1 menos na avaliación, por cada falta; e o xeito de relacionar teoría e práctica. |
40 |
Aprendizaxe servizo | A20 A21 A22 A23 B2 B14 B15 B23 B24 | Valoraránse as competencias adquiridas na práctica realizada na ApS e será a puntuación que o alumnado participante teña na avaliación continua da asignatura. Esto supón que puntuará sobre 6 ao igual que o asignado á avaliación continua da asignatura. Como é voluntario e se conmuta con unha parte da avaliación, non se recolle aquí o peso, porque senón superaríamos a porcentaxe máxima na asignatura. |
10 |
Mind mapping | B14 B15 B17 B21 C3 | Onde ademáis de elexir ben os conceitos fundamentais da asignatura se terá moi en conta a relación que existe entre eles. | 10 |
Research (Research project) | A20 A21 A22 A23 B14 B15 B17 B22 B23 B24 | Valoraránse as competencias á hora de definición os obxectivos da investigación, a planificación, o traballo de campo e a capacidad de síntesis á hora de elaborar as conclusóns. | 20 |
Assessment comments | |||
In order to be evaluated according to the previous planning, they must have an attendance of 80% to the interactive classes. To pass the subject must have a minimum of 3 points in the test and 2 points in the rest of activities. In the case of passing the practices and not passing the exam the final grade of the subject will be a maximum of 4 (corresponding to a 10 in the practices). Students who do not meet the previous criterion (80% of attendance to the interactive ones), must make the examination that will be the 100% of the final qualification . |
|