Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Química
 Asignaturas
  Química Inorgánica 3
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Obradoiro A5 A6 A8 A9 A10 A14 A16 B5 C2 Teranse en conta as actividades realizadas nos mesmos, pero tamén o nivel de participación e de coñecementos demostrado polo alumno.
A avaliación de OBRADORIOS e de SOLUCIÓN DE PROBLEMAS farase de maneira conxunta.
0
Solución de problemas A3 A4 A15 A24 B1 B2 B3 B4 C1 C2 C6 C7 Cualificaranse tanto as respostas dos alumnos como a súa participación nas correspondentes actividades presenciais. Ocasionalmente e a requirimento do profesor, o alumno deberá entregar os boletíns de problemas que tamén poderán ser avaliados.
Este 30% engloba a cualificación de SOLUCION DE PROBLEMAS e de OBRADOIROS.
30
Proba mixta A1 A3 B2 B3 B4 B7 C1 C2 Consistirá nunha proba de conxunto que se celebrará ao final do cuadrimestre. Constará tanto de preguntas de desenvolvemento, como de preguntas tipo test e problemas que serán similares aos expostos ao longo do curso. 70
 
Observacións avaliación

A cualificación será a suma das seguintes contribucións:

- proba mixta, ata un máximo 7 puntos

- clases de solución de problemas máis talleres ata un máximo de 3 puntos

Para superar a materia será necesario conseguir polo menos 5 puntos entre todas as contribucións anteriores, coa restrición de que na proba mixta é necesario obter un mínimo de 2.8 (sobre un máximo de 7). Se o alumno non alcanza esta nota mínima, a cualificación final será a obtida na mencionada proba mixta; é dicir, non se terá en conta a nota de clases de solución de problemas e talleres.

Dado que a cualificación baséase no modelo de avaliación continua, valorarase especificamente a progresión do alumno ao longo de todo o cuadrimestre cun máximo de 1 punto que poderá sumarse á cualificación final.

De acordo con esta metodoloxía de avaliación, considerarase o alumno presentouse a avaliación se participou activamente en calquera actividades que en conxunto supoñan máis do 20% da cualificación da materia.

Dentro do mesmo contexto de "avaliación continua" e de acordo co contido do escrito "Probas de Avaliación e Actas de Cualificación de Grao e Mestrado", a chamada "segunda oportunidade de xullo"enténdese exclusivamente como unha segunda oportunidade de realización da proba mixta. Por tanto, na devandita oportunidade realizarase de novo a proba mixta e á cualificación obtida nesta sumaranse as obtidas durante o curso nas outras actividades (clases de solución de problemas e talleres). As porcentaxes serán os mesmos que na"primera oportunidade". Matricúlalas de honra outorgaranse prioritariamente aos alumnos aprobasen a materia na primeira oportunidade. E só se outorgarán na chamada "segunda oportunidade" se o número máximo daquelas non se cubriu na súa totalidade na primeira.

No caso de circunstancias moi excepcionais, obxetivables e adecuadamente xustificadas, o Prof. Responsable podería eximir total ou parcialmente ao alumno en que concorran do proceso de avaliación continua. Devandito alumno habería de someterse a un exame particular que non deixará dúbidas sobre o seu nivel de coñecementos e competencias.

A metodoloxía docente e as actividades que a configuran están deseñadas
de acordo cun proceso de avaliación continua programado para un único
curso académico, polo que non se contempla a posibilidade de trasladar
cualificacións parciais de actividades superadas a cursos sucesivos.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes