Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Química
 Asignaturas
  Química Inorgánica 3
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Proba mixta A1 A3 B2 B3 B4 B7 C1 C2 Consistirá nunha proba de conxunto que se celebrará ao final do cuadrimestre. Constará tanto de preguntas de desenvolvemento, como de preguntas tipo test e problemas que serán similares aos expostos ao longo do curso. 70
Solución de problemas A3 A4 A15 A24 B1 B2 B3 B4 C1 C2 C6 C7 Cualificaranse tanto as respostas do alumnado como a súa participación individual ou de grupo nas correspondentes actividades presenciais. Ocasionalmente, e a requirimento do profesor, o alumno deberá entregar os boletíns de problemas que tamén poderán ser avaliados.
Este 30% engloba a cualificación de SOLUCION DE PROBLEMAS e de OBRADOIROS.
30
Obradoiro A5 A6 A8 A9 A10 A14 A16 B5 C2 Teranse en conta non so aspectos asociados ás actividades realizadas nos mesmos, senon tamén o nivel de participación e de coñecementos demostrado polo alumnado.
A avaliación de OBRADORIOS e de SOLUCIÓN DE PROBLEMAS farase de maneira conxunta.
0
 
Observacións avaliación

A cualificación final será a
suma das seguintes contribucións:

- Proba mixta, até un máximo 7 puntos.

- Clases de "Solución de problemas"
+ "Obradoiros", até un máximo de 3 puntos.

A proba mixta, constará de dous parciais, o
primeiro deles realizarase antes de rematar o primeiro cuadrimestre e a súa
data será fixada no calendario de coordinación da materia. A esta proba SÓ
PODERÁN PRESENTARSE AQUELES ALUMNOS QUE TEÑAN ASISTIDO E PARTICIPADO COMO
MÍNIMO A UN 80% DAS ACTIVIDADES DOCENTES (PORCETAXE APLICADA TANTO ÁS SESIÓNS
DE DOCENCIA EXPOSITIVA COMO ÁS DE SEMINARIO E OBRADOIROS). O segundo parcial
realizarase coincidindo coa primeira oportunidade. Ambos parciais liberan
materia e para superalos será necesario obter un mínimo de 3,15 puntos (sobre
un máximo de 7 puntos) en cada un deles. A nota da proba mixta será a media das
cualificacións obtidas en ambos parciais. Se o alumno non alcanza a nota mínima
de 3,15 puntos nalgún deles, a cualificación final será a obtida no parcial de
menor puntuación, e non se terá en conta a nota de clases de solución de
problemas e obradoiros. Tanto na primera como na segunda oportunidade o alumno poderase
examinar das probas parciais pendentes. A nota das clases de solución de problemas e obradoiros manterase para o cómputo da cualificación final na segunda oportunidade.

Con todo, para superar a materia será necesario acadar
polo menos 5 puntos entre a proba mixta e seminarios/obradoiros, sempre coa restrición
de ter obtido na proba mixta un mínimo de 3,15 puntos (sobre 7). 

Dado que a cualificación se basea no modelo de
avaliación continua, valorarase especificamente a progresión do alumno ao longo
de todo o cuadrimestre cun máximo de 1 punto, que se poderá sumar á
cualificación final sempre que se teña superado o mínimo na proba mixta.

De acordo con esta metodoloxía de avaliación,
considerarase que o alumno se presentou á avaliación se participou activamente
en calquera das actividades de xeito que o grao de participación no seu
conxunto supoña máis do 20% da cualificación da materia.

Dentro do mesmo contexto de "avaliación continua"
e de acordo co contido do escrito "Probas de Avaliación e Actas de
Cualificación de Grao e Mestrado", a chamada "segunda oportunidade de
xullo" enténdese exclusivamente como unha segunda oportunidade de
realización da proba mixta. Por tanto, na devandita oportunidade realizarase de
novo a proba mixta, da que o estudante só se terá que examinar das probas
parciais pendentes, e á cualificación obtida nesta sumaranse as obtidas durante
o curso nas outras actividades (proba parcial e clases de solución de problemas
e talleres). As porcentaxes serán as mesmas que na "primeira
oportunidade". As matrículas de honra (M.H.) outorgaranse prioritariamente
aos alumnos que aprobaran a materia na primeira oportunidade, e só se
outorgarán na chamada "segunda oportunidade" se o número máximo
daquelas non se cubriu na súa totalidade na primeira.

Para o alumnado con recoñecemento de
dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, a
cualificación obtida nas actividades asociadas ao sistema personalizado de
titorías (entrega de boletíns, resultados obtidos nos test e nas titorías de
avaliación...) configurarán ata un máximo de 3 puntos na cualificación final, o
resto (ata un máximo de 7 puntos) corresponderá á nota obtida polo alumnado na
proba mixta. A porcentaxe de dispensa asociado ás titorías de avaliación
determinarase en función do número de talleres de resolución de problemas e
obradoiros que deban ser avaliados mediante esta metodoloxía. Unha vez coñecido
o seu número, este ponderarase sobre o total dos mesmos e prefixarase o número
de titorías nas que ese alumnado deberá participar (cada dúas sesións de taller
ou obradoiro serán avaliados mediante 1 titoría). No caso de que este alumnado
non supere a materia na "primeira oportunidade", as cualificacións
obtidas mediante este sistema de titorías reservaranse para a "segunda
oportunidade", e sumaranse á nota obtida na proba obxectiva desa
convocatoria para determinar a cualificación final acadada.

A metodoloxía docente e as actividades que a
configuran están deseñadas de acordo cun proceso de avaliación continua
programado para un único curso académico, polo que non se contempla a
posibilidade de trasladar cualificacións parciais de actividades superadas a
cursos sucesivos.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes