Guía DocenteCurso Facultade de Dereito |
Grao en Dereito |
Competencias / Resultados do título |
Tipo A | Código | Competencias / Resultados do título - Específicas | |
A1 | Coñecemento das principais institucións xurídicas. | ||
A2 | Coñecer a función do Dereito como sistema regulador das relacións sociais. | ||
A3 | Percepción do carácter sistemático do ordenamento xurídico. | ||
A4 | Percepción do carácter interdisciplinar dos problemas xurídicos. | ||
A5 | Coñecemento dos principios e valores constitucionais. | ||
A6 | Comprensión das distintas manifestacións do dereito na súa evolución histórica e na súa realidade actual. | ||
A7 | Coñecemento das estruturas xurídico-políticas de ámbito nacional e internacional. | ||
A8 | Coñecementos básicos de argumentación xurídica. | ||
A9 | Capacidade para o manexo de fontes xurídicas (legais, xurisprudenciais e doutrinais). | ||
A10 | Capacidade de interpretar e analizar críticamente o ordenamento xurídico. | ||
A11 | Capacidade de comprender e de redactar documentos xurídicos. | ||
A12 | Manexo da oratoria xurídica. (Capacidade de expresarse apropiadamente en público). | ||
A13 | Dominio das novas tecnoloxías aplicadas ao dereito. | ||
A14 | Capacidade de elaboración de normas. | ||
A15 | Capacidade de negociación e mediación. | ||
A16 |
Tipo B | Código | Competencias / Resultados do título - Básicas / Xerais | |
B1 | Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adóitase atopar a un nivel que, aínda que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo | ||
B2 | Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo | ||
B3 | Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética | ||
B4 | Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado | ||
B5 | Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía | ||
B6 | Aprender a aprender. | ||
B7 | Resolver problemas de forma efectiva, valorando a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. | ||
B8 | Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo, entendendo, tamén, a importancia da cultura emprendedora. | ||
B9 | Traballar de forma autónoma con iniciativa tendo en conta a importancia da aprendizaxe ao longo de toda a vida. | ||
B10 | Traballar de forma colaborativa. | ||
B11 | Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. | ||
B12 | Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo, amosando capacidade de expresión tanto oral como escrita en calquera das linguas oficiais da comunidade autónoma, así como nun idioma estranxeiro. | ||
B13 | Capacidade para utilizar a rede informática (internet) na obtención de información e na comunicación de datos e, en xeral, capacidade para empregar as ferramentas básicas das TIC necesarias para o exercicio da súa profesión. |
Tipo C | Código | Competencias / Resultados do título - Transversais / Nucleares |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. | |
C2 | Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. | |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. | |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. | |
C5 | Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. | |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. | |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. | |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|