Guía DocenteCurso
Facultade de Filoloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Turismo
 Asignaturas
  Márketing Turístico
   Contidos
Temas Subtemas
TEMA 1: INTRODUCCIÓN O MARKETING TURÍSTICO 1.1 CONCEPTO DE MARKETING TURÍSTICO
1.2 ORIXES E EVOLUCIÓN DO MARKETING EN TURISMO
1.3 MARKETING ESTRATÉXICO VS MARKETING OPERATIVO
1.4 APLICACIÓNS DO MARKETING EN TURISMO
TEMA 3: O ENTORNO DO MARKETING EN TURISMO 3.1 A DIRECCIÓN DO ENTORNO
3.2 ANÁLISE DO MICROENTORNO
3.3 ANÁLISIS DO MACROENTORNO
3.4 PRINCIPAIS ASPECTOS E TENDENCIAS NO ENTORNO TURÍSTICO
3.5 PRINCIPAIS DETERMINANTES E TENDENCIAS DA DEMANDA TURÍSTICA
TEMA 5: SEGMENTACIÓN DOS MERCADOS E ESTRATEXIAS DE POSICIONAMIENTO 5.1 CONCEPTO DE SEGMENTACIÓN DO MERCADO
5.2 PROCESO XERAL DE SEGMENTACIÓN
5.3 CRITERIOS PARA SEGMENTAR MERCADOS
5.4 ESTRATEXIAS DE SELECCIÓN DO MERCADO OBXETIVO
5.5 O POSICIONAMIENTO
TEMA 7: O PRODUCTO TURÍSTICO 7.1 CONCEPTO DE PRODUCTO TURÍSTICO E NIVEIS
7.2 DESENVOLVEMENTO DE NOVOS PRODUCTOS
7.3 O CICLO DE VIDA DO PRODUCTO
7.4 DECISIÓNS SOBRE A MARCA
TEMA 8: O PREZO 8.1 CONCEPTO E IMPORTANCIA DO PREZO
8.2 CONDICIONANTES NA FIXACIÓN DE PREZOS
8.3 MÉTODOS DE FIXACIÓN DE PREZOS
8.4 ESTRATEXIAS DE PREZOS
TEMA 9: A DISTRIBUCIÓN 9.1 A IMPORTANCIA DA DISTRIBUCIÓN COMO CANAL DE COMERCIALIZACIÓN
9.2 CONCEPTO, OBXETIVOS E FUNCIÓNS DOS CANÁIS DE DISTRIBUCIÓN
9.3 TIPOS DE CANÁIS DE DISTRIBUCIÓN NO SECTOR TURÍSTICO
9.4 OS INTERMEDIARIOS TURÍSTICOS
9.5 LAS NUEVAS TECNOLOGÍAS Y SU INFLUENCIA EN LA DISTRIBUCIÓN TURÍSTICA

TEMA 10: A COMUNICACIÓN E PROMOCIÓN 10.1 O PROCESO DE DESENVOLVEMENTO DA COMUNICACIÓN
10.2 O MIX DE COMUNICACIÓN
10.3 NOVAS FORMAS DE COMUNICACIÓN: WEB 2.0

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes