Teaching GuideTerm
Faculty of Sociology
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
 Asignaturas
  Deseño, xestión e avaliación de políticas sociais
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Deseño, xestión e avaliación de políticas sociais Código 615525009
Titulación
Mestrado Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinación
Moré Corral, María Paloma
Correo electrónico
paloma.more@udc.es
Profesorado
Moré Corral, María Paloma
Correo electrónico
paloma.more@udc.es
Web
Descrición xeral A asignatura é una introducción a os conceptos básicos do deseño, xestión y avaliación dos proxectos sociais. A través da discusión sistemática dos textos principais e de traballos e guías existentes, os estudantes aprenderán cómo facer dende o principio ao fin un proxecto de temática social. A asignatura ten un componente eminentemente práctico.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos Non se farán cambios. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen - Traballos tutelados (computa na avaliación) - Obradoiro (computa na avaliación) - Sesións maxistrais (a asistencia computa na avaliación) *Metodoloxías docentes que se modifican Ningún. Os existentes adaptaranse ao formato non presencial ou semipresencial. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado - Correo electrónico: Diariamente. De uso para facer consultas, solicitar reunións virtuais, resolver dúbidas e facer un seguimento dos traballos. - Moodle: Diariamente. Segundo as necesidades do alumnado. - Teams: Sesións maxistrais nas que se explica o contido teórico e sesións prácticas nas que se propoñen as actividades do taller. Programaranse seguindo o calendario do curso. 4. Modificacións na avaliación - Traballos tutelados 70% - Obradoiro 30% (engadido ao 20% previsto, 10% de asistencia a sesións presenciais) *Observacións de avaliación: - Para estudantes non presenciais, o traballo tutelado é do 100%. - En segunda oportunidade, o traballo tutelado é do 100%, excepto para os estudantes que seguiron o curso regularmente e que só teñen que recuperar parte del. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non se realizarán cambios. Xa dispoñen de todos os materiais de traballo da maneira dixitalizados en Moodle.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes