Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Comunicación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Comunicación Audiovisual
 Asignaturas
  Interacción 3D
   Contidos
Temas Subtemas
Tema 1.- Introdución á Interacción 3D. Sistemas interactivos 3D. Características dos contidos para interacción 3D en tempo real.
Creación de espazos interactivos 3D. Deseño de Niveis
Exercicio - Deseño de nivel
Tema 2.- Motores de xogo e ferramentas de autor. A contorna Unreal Engine 4
Creación de xeometría básica.
Exercicio -Modelado BSP
Tema 3. - Xeometría e materiais Mallas estáticas
Materiais
Exercicio - Creación de ámbito.
Tema 4. - Interacción I. Programación Visual Actores, accións, eventos e secuencias
Introdución á programación visual.
Animación de elementos interactivos. Elementos móbiles. Obxectos fracturables. Escalas. Obxectos físicos.
Programación visual Blueprint
Exercicio - Plataformas I
Tema 5. - Interacción II. Interacción condicionada Input de usuario. Eventos condicionados.
Programación visual Blueprint II
Exercicio - Plataformas II
Tema 6. - Interacción III. Cámaras Cámaras en primeira e terceira persoa. Cámara lateral. Cámara superior. Cámaras fixas. Cámara de seguimento distante. Render de cámara a textura.
Programación visual Blueprint III
Exercicio - Cámaras.
Tema 7.- Interacción IV. Cinemáticas Modo de animación cinemática. Posicionamiento y activación de cámaras. Pista de director. Activación de animaciones de personaje.
Programación visual Blueprint IV
Ejercicio -Cinemáticas.
Tema 8. - Interacción V. Spawn de personaxes e obxectos Proxectiles. Xestion de dano. Prefabs. Spawn de inimigos. Intelixencia Artificial en personaxes. Programación de comportamentos. Nodos de traxectorias de personaxes. Dispensadores de obxectos e melloras.
Programación visual Blueprint V
Exercicio - Combate
Tema 9. - Fluxo de traballo para importación de modelos. Importación de modelos dende Maya.
Canles de mapeado. Texturizado. Lightmaps. Mapas de normais
Importación de LOD's. Modelo de colisións.
Exercicio - Importación de modelos
Tema 10. Deseño avanzado de ámbitos Xeración de paisaxe, vexetación e masas de auga.
Sistemas de partículas. Lume e explosións.
Exercicio - Paisaxe e vexetación
Tema 11. Cambios de nivel. Compilación Preparación de niveis individuais e nivel raíz.
Carga e activación de niveis
Preparación de modo de xogo e compilación do produto.
Exercicio - Multinivel
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes