Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada
 Asignaturas
  Lectura e novas tecnoloxías
   Contidos
Temas Subtemas
1. Procesos lectores e a súa avaliación
2. Recursos para preparar a aprendizaxe da lecto-escritura
2.1. Aportacións das TIC á lecto-escritura 2.1.1. A avaliación informatizada
2.1.2. Recursos web para a aprendizaxe e o ensino da lectoescritura
2.1.3. Utilidade dos sistemas de recoñecemento de voz
2.2. Avaliación e desenvolvemento das competencias lingüísticas iniciais 2.2.1. Linguaxe Oral, linguaxe escrita: avaliación (LolEva)
2.2.2. Propiedades psicométricas
3.- Aplicación das TIC para o tratamento das dificultades de aprendizaxe
3.1. Mulimedia e intervención 3.1.1. Recursos web para a intervención sobre as dificultades de lecto-escritura
3.1.2. M.I.L e Gliffing
3.2. SMS e dificultades de lecto-escritura 3.2.1. SMS e comprensión lectora
3.2.2. SMS e dificultades de escritura
3.2.3. A intervención a través das abreviaturas con base homófona
4. Plataformas e sistemas para a avaliación e medida dos procesos que interveñen na lectura 4.1. P.E.B.L.
4.2. Movimientos oculares e lectura
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes