Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada
 Asignaturas
  Intervención psicoeducativa nas dificultades da aprendizaxe da escritura
   Fontes de información
Bibliografía básica Cuetos, F. (2009). Psicología de la Escritura. CISS PRAXIS
García, J.N. (2007). Dificultades del desarrollo (22,23). Pirámide
González, R.M (2002). PODER escribir. EOS
González, R.M y Cuetos, F. (2008). Actividades para el Aprendizaje de la Lectura y la Escritura. CEPE
Graham,S (2008). Research on writing development, practice, instruction, and assessment. Reading and writing. Springer Netherlands
Graham,S y Harris,K. (2006). Writing Better. Brookes Publishing Co.,Inc.
Macarthur, Ch., Graham,S. y Fitzgerald, J. (2006). Handbook of writing research. Guilford Press
Graham,S.,MacArthur, Ch.,y Fitzgerald, J. (2007). Best prectices in writing instruction. The Guilford Press
Graham, S. MacArthur,C.A. y Fitzgerald, J. (2009). Practice in Writing Instruction. Reading and writing . Guilford Press, New York, NY
Mather,N. Wendling,B and Roberts, R. (2009). Writing Assessment and instruction for students with learning disabilities. Jossey-Bass Teacher
Uceira,E.,González,R.M. y Cuetos,F. (2012). Los Torres, una familia de escritores. CEPE
González R.M. y otros (2013). Javitor, el castor lector y los amigos de las letras. CEPE
López-Escribano,C (2012). Escritura. Medica panamericana

 

Bibliografía complementaria

Avendaño, A., Lombardía, C. López I. y Pacoret, C. (2012). O purrusco dos bosques. Santiago de Compostela: Editorial GLIA.

Avendaño, A., Lombardía, C. López I. y Pacoret, C. (2012). As aventuras de Toreto. Santiago de Compostela.Editorial GLIA.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes