Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Interuniversitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías (plan 2015)
 Asignaturas
  Avaliación da Lectura en Xordos. Cara a unha Educación Inclusiva
   Contidos
Temas Subtemas
Introdución: Bases téoricas para a evaluacion da lectura nos xordos Principales teorías
Líneas de intervención

As persoas xordas e as lingua escrita
Estratexias de lectura e escritura das persoas xordas
Fonoloxía e aprendizaxe da lectura en persoas xordas
Características dieferenciales
Estratexias de lectura dos alumnos con xordeira no ensino obrigatorio. Propostas de avaliación Nivel de lectura dos alumnos con xordeira no ensino obrigatorio.
Estratexias que utilizan no acceso á lingua escrita.
Diferenzas entre os alumnos oíntes, e alumnos xordos con e sen axudas técnicas.
Propostas de avaliación e intervención.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes