Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Infantil
 Asignaturas
  Matemáticas e xogo
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Identificar as principais características que definen o xogo A33
A35
A36
B1
B3
B4
B5
B9
B10
B11
C3
C4
C6
C8
Revisar críticamente as teorías clásicas do xogo e a súa relación coa aprendizaxe A33
A35
A36
B1
B3
B4
B5
B9
B10
B11
B25
C1
C3
C4
C6
C7
C8
Analizar e valorar as transmisións que se producen nos xogos A35
B1
B3
B4
B5
B9
B10
B11
C1
C4
C8
Clasificar xogos desde distintas categorizaciones A35
B1
B3
B4
B5
B9
B10
B11
B25
C6
Analizar xogos tradicionais e o seu potencial educativo A35
B1
B3
B4
B5
B9
B10
B11
C3
C4
C6
C7
Deseñar propostas de xogos adaptadas ás etapas de desenvolvemento cognitivo e emocional do alumnado A33
A34
A35
A36
A39
A40
A41
B1
B2
B3
B4
B5
B9
B10
B11
B25
C3
Desenvolver propostas didácticas de xogos desde unha perspectiva curricular, dando especial importancia aos obxectivos relacionados coas matemáticas A33
A34
A35
A36
A39
A40
A41
B1
B2
B3
B4
B5
B9
B10
B11
B25
C1
C3
C6
C8
Planificar propostas nas que se integren as intelixencias múltiples e en articular a intelixencia emocional, na aprendizaxe das matemáticas A33
A34
A35
A36
A39
A40
A41
B1
B2
B3
B4
B5
B9
B10
B11
B25
C1
C3
C4
C6
C7
C8
Aplicar un enfoque STEAM ás propostas de xogos A33
A34
A35
A36
A39
A40
A41
B1
B2
B3
B4
B5
B9
B10
B11
B25
C1
C3
C4
C6
Potenciar a utilización de recursos TIC A33
A34
A35
A36
A41
B1
B2
B3
B4
B5
B9
B10
B11
B25
Utilizar o traballo colaborativo como estratexia de aprendizaxe e de optimización de resultados A33
A34
A35
A36
B1
B2
B3
B4
B5
B9
B10
B11
C4
C6
C7
Potenciar a capacidade de valoración e crítica construtiva a través das avaliacións colaborativas e entre pares A33
A34
A35
A36
A39
A40
A41
B1
B2
B3
B4
B5
B9
B10
B11
C4
C7
C8
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes