Guía DocenteCurso
Escola Universitaria de Turismo
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Turismo
 Asignaturas
  Xeografía Turística
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Presentación oral A5 A8 A13 A18 A33 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C2 C3 Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactúan dun modo ordenado, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica.
Cada alumno fará unha presentación oral sobre un país do mundo de acordo con un esquema obrigatorio que se presentará no seminario.l
50
Proba obxectiva A1 A2 A3 A5 A7 A8 A9 A13 A27 A30 A31 A33 B1 B2 B3 B4 B5 C4 C5 C6 C7 C8 Proba na que se busca responder, de forma oral, a preguntas cortas ou de certa amplitude, valorando a capacidade de razoamento (argumentar, relacionar, etc.), creatividade e espírito crítico. Permite medir as habilidades que non poden avaliarse con probas obxectivas como a capacidade de crítica, de síntese, de comparación, de elaboración e de orixinalidade do estudante; polo que implica un estudo amplo e profundo dos contidos, sen perder de vista o conxunto das ideas e as súas relacións.
Farase un minínomo de unha proba ao remate do curso.
40
Seminario A5 A7 A9 A13 A27 A31 B1 B6 B7 Técnica de traballo en grupo que ten como finalidade o estudo intensivo dun tema. Caracterízase pola discusión, a participación, a elaboración de documentos e as conclusións ás que teñen que chegar todos os compoñentes do seminario.
Nos seminarios se debatirá a situación de diferentes destinos mundiais, sendo oblrigatoria a leitura e visionado previo da filmografía e bibliografía recomendada.
0
Análise de fontes documentais A8 A18 A27 B1 B3 B6 Técnica metodolóxica que supón a utilización de documentos audiovisuais e/ou bibliográficos (fragmentos de reportaxes documentais ou películas, noticias de actualidade, paneis gráficos, fotografías, biografías, artigos, textos lexislativos, etc.) relevantes para a temática da materia con actividades especificamente deseñadas para a análise dos mesmos. Pódese empregar como introdución xeral a un tema, como instrumento de aplicación do estudo de casos, para a explicación de procesos que non se poden observar directamente, para a presentación de situacións complexas ou como síntese de contidos de carácter teórico ou práctico 10
 
Observacións avaliación

As metodoloxías que dependan da colaboracion de instituciones o
terceiros poderan sofrir cambios que serán avisados con tempo. A
porcentaxe de avaliacion poderá ser acumulada polas outras metodoloxías.

Para que as pocentaxes entren en funcionamento e neceario ter obtidocando menos  un cinco (5) en cada unha das partes.


En todos os exames farase unha proba de mapas. Un fallo na dita proba
supón a pérdida de un punto no global do examen.
O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa
académica de exención de asistencia, solicitada ofialmente á EUT-CENP
poderá facer os traballos obrigatorios non presenciais, e facerlos
chegar ao profesor para a súa avaliación, estes alumnos terán que facer o
examen dun 80% sempre que chegen a un mínimo dun 4 na parte práctica.
No caso de non aprobar os traballos, o exame será sobre a cualificación
dun 100%.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes