Guía DocenteCurso
Escola Politécnica Superior
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
 Asignaturas
  Desenvolvemento de Produtos e Marcas de Videoxogos
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Traballos tutelados A3 A4 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B9 B10 B12 B14 C1 C2 C3 C4 C6 C7 C8 C9 Desenvolvemento e exposición/presentación de caso/s e traballo/s práctico/s.

Valoraráse a asistencia, participación e preparación de calidade das tutorías presenciais e virtuais dos casos prácticos a realizar, así como a creatividade e calidade formal e de contido dos traballos resultantes.

A exposición/presentación dos traballos resultantes será presencial, oral, plenaria, e individual ou en equipo.
60
Proba de resposta múltiple A3 A4 B1 B2 B3 B4 B5 B9 B10 C1 C2 C3 C4 C6 C7 C8 C9 Exame presencial no formato test de resposta múltiple no que soamente unha resposta é correcta. O exame realizarase preferiblemente a través da plataforma Moodle. 40
 
Observacións avaliación

A nota final resultará da suma das notas totais obtidas polo
estudante nas dúas actividades, sen requerirse nota mínima para aprobar cada
unha delas, e segundo os pesos indicados. Para aprobar a asignatura, tanto na
primeira como na segunda oportunidade, requírese un mínimo de 5 puntos sobre 10
en total.



Aplicaránse os mesmos criterios de avaliación na
primeira e segunda oportunidade.

Para os estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e
dispensa académica a
ponderación para a calificación obtida no examen será do 100%.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes