Guía DocenteCurso
Escola Politécnica Superior
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
 Asignaturas
  Modelaxe de Personaxes I. Xeometría
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Proba mixta B1 B4 C4 Exame teórico 25
Proba práctica B1 B7 B8 C4 C6 Exame práctico 25
Portafolios do alumno A37 B2 B5 B8 B11 C2 C5 C8 Traballo final 25
Obradoiro A17 A37 B2 B8 B11 C2 C6 C8 Exercicios prácticos 25
 
Observacións avaliación

A avaliación da materia consistirá nun exame práctico, un exame teórico, un traballo final ( portfolio,  showreel…) e os exercicios prácticos realizados ao longo da materia. Cada proba supón un 25% da nota total.

As datas de entrega e a presentación dos traballos prácticos indicaranse previamente en clase e publicaranse en Moodle ao longo do cuadrimestre.

Os criterios de avaliación para a segunda oportunidade serán os mesmos.

O alumnado que se atope en situación de dispensa académica deberá realizar os exames práctico e teórico e entregar o traballo final nas datas establecidas.  Recoméndase que os exercicios semanais váianse entregando semanalmente nas datas solicitadas; podendo tamén entregalos todos  xuntos o mesmo día da entrega do traballo final.s.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes