Guía DocenteCurso
Escola Politécnica Superior
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Enxeñaría Mecánica
 Asignaturas
   FUNDAMENTOS DE AUTOMÁTICA
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
- Comprender a utilidade do Control Automático, no noso caso, de sistemas lineais e continuos, e coñecer as súas aplicacións tanto industriais como en produtos de uso sistemático, como o son moitos dos consumidos habitualmente. A12
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B9
C1
C2
C4
C5
C6
- Comprender a utilidade do Control Automático, no noso caso, de sistemas lineais e continuos, e coñecer as súas aplicacións tanto industriais como en produtos de uso sistemático, como o son moitos dos consumidos habitualmente. A11
A12
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B9
C1
C2
C4
C5
C6
- Coñecer e comprender os conceptos de estabilidade e precisión dos sistemas ralimentados de control. A11
A12
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B9
C1
C2
C4
C5
C6
- Coñecer e comprender os conceptos de estabilidade e precisión dos sistemas ralimentados de control. A11
A12
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B9
C1
C2
C4
C5
C6
- Coñecer e saber utilizar métodos de análise necesarios para: - A modelaxe de sistemas físicos. - A análise de ambos dinámico e estático dos sistemas nos dominios do tempo e da frecuencia. - O proxecto do regulador máis axeitado, que atenda as especificacións esixidas polo usuario, para cada sistema de control. - Coñecer a finalidade de cada un dos elementos que forman parte dun sistema de control, como poden ser atuadores, sensores, reguladores, etc. - Elixir, de entre as numerosas posibilidades, a estrutura de control a implantar máis axeitada. A11
A12
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B9
C1
C2
C4
C5
C6
- Coñecer e saber utilizar métodos de análise necesarios para: - A modelaxe de sistemas físicos. - A análise de ambos dinámico e estático dos sistemas nos dominios do tempo e da frecuencia. - O proxecto do regulador máis axeitado, que atenda as especificacións esixidas polo usuario, para cada sistema de control. - Coñecer a finalidade de cada un dos elementos que forman parte dun sistema de control, como poden ser atuadores, sensores, reguladores, etc. - Elixir, de entre as numerosas posibilidades, a estrutura de control a implantar máis axeitada. A11
A12
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B9
C1
C2
C4
C5
C6
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes