Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
Descriptors
Cycle
Period
Year
Type
Credits
Graduate
1st four-month period
First
Basic training
6
Language
Spanish
Galician
Teaching method
Hybrid
Prerequisites
Department
Educación Física e Deportiva
Coordinador
Vazquez Lazo, Juan Carlos
E-mail
juan.lazo@udc.es
Lecturers
Fernandez Romero, Juan Jose
Vazquez Lazo, Juan Carlos
E-mail
juan.jose.fernandez@udc.es
juan.lazo@udc.es
Web
General description
O deporte e unha manifestación da motricidade humana que ven a ocupar un importante lugar dentro da Educacion Física. Para a Pobracion en xeral unha das manifestacions mais fáciles de recoñecer e identificar, e que reflexa un desenrrolo especifico da capacidade de movemento do ser human. Pero, para que calquiera especialidade deportiva chegue realmente a uns niveles altos de dominio exige un proceso previo de construcción sólidamente asentado sobre as bases da motricidade.
A asignatura “Bases de la Educación Física y Deportiva” introduce a o alumno no coñecimento e análisis dos elementos sobre os que se organiza a motricidade das persoas, tanto o longo de sua etapa da educación obrigatoria a través da Educación Física, como en calquiera proceso de iniciación deportiva feito nalgún momento do seu ciclo vital.
Pretende dotar a o alumno da competencia para identificar os elementos fundamentais (capacidades e habilidades) sobre os que se construia motricidade de calquera deporte, caracterizado por unhas estructuras formais e funcionáis particulares. A intención final e que o alumno sepa adaptar as exigencias que plantexa calquera deporte para diseñar un bon proceso de iniciación según sexan as características dos posibles alumnos co os que vaia a traballar no futuro, contribuyendo con elo a facilitar un desenrrolo motor acorde ca etapa evolutiva na que éstos se atopen.
Os contidos abordados nesta asignatura van ter continuidade directa en todas as materias de deportes que impartense o longo do grado sindo, po lo tanto, unha materia obrigatoria que terá aplicacions en múltiples agros.
Contingency plan
1. Modifications to the contents
2. Methodologies
*Teaching methodologies that are maintained
*Teaching methodologies that are modified
3. Mechanisms for personalized attention to students
4. Modifications in the evaluation
*Evaluation observations:
5. Modifications to the bibliography or webgraphy
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.