Guía DocenteCurso
Facultade de Humanidades e Documentación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Xestión Industrial da Moda
 Asignaturas
  Internacionalización da Empresa de Moda
   Contidos
Temas Subtemas
Parte I. Introducción á internacionalización da empresa de moda 1.1. Conceptos básicos de internacionalización
1.2. Teorías do comercio internacional
1.4. Institucións de apoio para a internacionalización
Parte II. A estratexia de internacionalización na industria da moda 2.1. O plan de internacionalización na industria da moda
2.2. A empresa de moda na senda da internacionalización
2.3. O plan estratéxico de internacionalización
2.4. Estratexias de internacionalización


Parte III. A mercadotecnia internacional na industria da moda 3.1. O plan de marketing internacional
3.2. Estratexias de producto no mercado exterior na industria da moda
3.3. Posicionamento da marca no mercado exterior na industria da moda
3.4. A distribución no mercado internacional na industria da moda
3.5 O prezo no mercado internacional na industria da moda
3.6. A comunicación no mercado internacional na industria da moda
3.7. A internacionalización a través do e-commerce na industria da moda
3.8. Negociación internacional na industria da moda
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes