Guía DocenteCurso
Facultade de Filoloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios
 Asignaturas
  Lingua Inglesa 3
   Contidos
Temas Subtemas
Os temas elíxense o fin de preparar ao alumno para afrontar un bo número de situacións comunicativas reais. Ver o apartado Fontes de Información para coñecer o libro de texto do que se extraen os seguintes temas.
1. Where we live
Gramática: énfase con investimento, tempos verbais (presente e pasado perfecto, presente e pasado simple e continuo) Funcións prácticas: describir, informar. Audición: Habilidade auditiva acerca da cidade e as súas xentes, a nivel C1. Composición escrita: informes. Vocabulario: O léxico relacionado coa cidade e as súas xentes, a nivel C1.
a. Taxistas de Londres.
b. Casas de ilusión.
c. Plano dunha casa.
2. The art of conversation.
Gramática: cláusulas relativas (explicativas (non-defining) e especificativas (defining)). Funcións prácticas: ofrecer consellos. Audición: Habilidade aural acerca dos temas tratados a nivel C1. Composición escrita: propostas. Vocabulario: O léxico relacionado con presentarse e a conversación, a nivel C1. Funcións prácticas: Pedir información.
a. Como manter unha conversación.
b. Os campeóns do texting.
c. A conversación, a comunicación e Internet.
3. Ages and stages.
Vocabulario: El léxico relacionado con la educación, a nivel C1 (sustantivos contables y no-contables); Gramática: voz pasiva, colocaciones y frases con "wish". Práctica en ingles oral: discusión acerca de la publicidad; Estilo y registro: El lenguaje apropiado para realizar cada tarea; transferencia de registro y estilo.
a. Obsesión cos vampiros.
b. O que poden facer os diarios por ti, e o que non poden facer.
c. Onde e por que a xente vive máis tempo.
4. No gain without pain.
Gramática: "-ing" e infinitivo, dobrar consonants en formas "-ed" e "-ing". Composición escrita: descricións, argumentos. Fonología: Entonación e acentuación ao nivel esixido; dobrar consonantes despois de vogais segundo a súa pronuncia. Práctica oral: debater e discutir acerca da motivación.
a. Xente sobresaínte.
b. Os produtos fallados.
c. Por que o perfeccionismo non é perfecto
5. The feel-good factor.
Gramática: condicionais e hipóteses; conditionals: advanced features; "wish", "would rather / sooner", "it'd". Funcións prácticas: descricións; Vocabulario: O léxico relacionado coa felicidade, a nivel C1.
a. O prezo da felicidade.
b. Películas que che fan sentir ben.
c. A Aplicación da Felicidade.
d. O traballo e a Felicidade.
6. Living with the past.
Gramática: comparacións (by far, far more, far less, etc); adverbios, frases adverbiais e conxuncións. Composición escrita: críticas de series, películas, libros, etc.
b. Árbores familiares.
c. A acumulación de obxectos na casa.
d. A Arqueoloxía.
7. The hard sell.
Gramática: condicionais e hipóteses; conditionals: advanced features. Audición: Habilidade aural acerca de técnicas de venda a nivel C1. Estilo e rexistro: A linguaxe apropiada para realizar cada tarefa; transferencia de rexistro e estilo (narrativas e publicidade).
a. A importancia dos nomes dos produtos.
b. O quinto sabor.
c. A utilización dos perfumes no marketing.
8. Passing through.
Práctica en ínguas oral: Viaxes e voluntariado. Gramática: "modal verbs". Composición escrita: folletos. Exercicios: transformacións. Fonología: Entonación e acentuación ao nivel esixido. Vocabulario: O léxico relacionado coas viaxes, a nivel C1.
a. Viaxar para gañarse a vida.
b. O voluntariado no estranxeiro.
c. Expatriados en Nova Iorque.
d. Á caza dos souvenirs
e. As guías de viaxes.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes